וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א-הכח עמידר ר"ג : נאתכו וטלקיסקי יפתחו

קרן שמש ודור בלך

27.11.2008 / 14:34

השחקן, שסבל ממתיחה בשוק ולא התאמן לאורך השבוע, תורגל בהרכב הראשון. טלקיסקי יפתח במקום ידין. הניגרי הצעיר לוקמן יפתח בהכח

הפועל תל אביב ערכה הבוקר (שישי) אימון מסכם לקראת המפגש מול הכח עמידר רמת גן מחר. אוהדי הקבוצה הגיעו הבוקר לעודד את קבוצתם, תלו שלטי תמיכה סביב מתחם האימונים ולא שכחו לפרגן לכוכב הדרבי החדש, מהראן לאלה וכתבו לכבודו "לה לה לה לה מהראן בכוח ובמוח תפרקו את הכח".

ביברס נאתכו, שסבל ממתיחה בשוק ולא התאמן באופן מלא לאורך כל השבוע, ערך הבוקר אימון מלא ותורגל בהרכב הראשון. ערן זהבי, שסובל מכאבים בשרירי הבטן, ערך אימון קל ואינו צפוי להיות כשיר למשחק מחר. אלי גוטמן צפוי לערוך שינוי אחד בהרכב עימו פתח במשחק האחרון כשאביחי ידין יישב על הספסל ומי שיחליפו יהיה הבולגרי דמיטאר טלקיסקי.

גוטמן ימשיך להציב את דגלאס דה סילבה בעמדת המגן הימני ועומרי קנדה ימצא עצמו שוב על הספסל. "זה לא פשוט בשבילו לא לשחק. זה חסר לו, הוא מאוד מתבאס", אמר אחד השחקנים בקבוצה. לאלה ימשיך לקבל קרדיט ויפתח בחוד לצידו של סמואל יבואה. לאורך האימון ביקש גוטמן משחקניו סבלנות בהנעת הכדור ומשחק עם חשיבה ובסיום המשחקון תירגלו השחקנים בעיטות ממצבים נייחים.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, דגלאס דה סילבה, אלין טופוזאקוב, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, שי אבוטבול, דמיטאר טלקיסקי, ביבראס נאתכו, גילי ורמוט, מהראן לאלה, סמואל יבואה.

בכורה בהרכב לקרים עבדול לוקמן

מהמקום האחרון תנסה הכח עמידר רמת גן להפתיע את הפועל ת"א בבלומפילד, כשהמנג'ר דודו דהאן ממשיך לשנות ולחפש את ההרכב המנצח. דידי אונגר המוכשר נפצע בקרסולו ויחמיץ את המשחק, וכמוהו קאן ג'אמה המוצהב.

מי שיערוך הופעת בכורה בהרכב הוא הקשר הניגרי הצעיר קרים עבדול לוקמן, שהגיע בתחילת השנה לקבוצת הנוער, אך יכולתו הטובה, לצד היכולת הדלה של הקבוצה הבוגרת, הביאה את דודו דהאן להקפיא את השוער הגמבי רוברט באדג'י ולהקפיץ את לוקמן לבוגרים.

עפ"י האימון המסכם דהאן יעלה במערך התקפי יחסית, ויפתח עם שלושה בלמים – אך עם שני שחקני כנף התקפיים במקום מגנים – עידן וייצמן ובני חדד. את מרכז הקישור יאיישו מייקל טוקורה, גל לוי וקרים עבדול לוקמן כאמור. עומר רפס גם כן בספק למשחק, ובחוד ההתקפה צפויים לפתוח מלך שערי הקבוצה, ברק בדש, ואיב ג'ידה.

הרכב משוער: ניל אברבנאל; עידן וויצמן, אביב חדד, ישראל ראש, איתן טיבי, בני חדד; קרים עבדול לוקמן, מייקל טאקורה, גל לוי; ברק בדש, איב ג'ידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully