וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחי נצרת: גרייב יאמן עד סוף העונה

יצחק סולומון

27.11.2008 / 20:53

המאמן הזמני של הקבוצה השתכנע לאחר לחצים רבים וחתם על חוזה עם אופציה לעונה נוספת. בשל המחסור בתעודת מאמן, מונה מרואן ריאן כעוזרו

המאמן הזמני של מכבי אחי נצרת, נג'ואן גרייב, חתם הערב (חמישי) בקבוצה עד סיום העונה, עם אופציה לעונה נוספת, אם הקבוצה תעפיל לליגת העל. עד כה התמיד גרייב בסירובו לקבל את התפקיד, וטען כי עדיין אין לו מספיק ניסיון להוביל את הקבוצה. אלא ששלושת הניצחונות הרצופים בהדרכתו, שכנעו אותו כי ביכולתו לעמוד במשימה ולהביא את הקבוצה לליגת העל.

בשבועות האחרונים הפעילו גורמים שונים לחצים בלתי פוסקים על גרייב לקבל את התפקיד, כולל ראש העיר נצרת, ראמז ג'ראייס. לגרייב אין תעודת מאמן והוא קיבל אישור זמני לחודש ימים בלבד. כדי לעקוף את החוק, מינו בנצרת את מרואן ריאן לעוזרו, כמו במקרה אבי נמני במכבי תל אביב. ריאן הדריך בעבר את בני סכנין בליגה הלאומית.

"מכבי אחי נצרת זה מועדון שיקר ללבי", אמר הערב גרייב, והוסיף: "לא יכולתי לעמוד בפני השכנועים של ההנהלה, השחקנים, האוהדים והעירייה. אני מקווה שבכוחות משותפים עמוד במטרה שהצבנו לעצמנו".

"אנחנו הכי מאושרים בעולם שנג'ואן השתכנע ולקח את התפקיד", אומר חבר ההנהלה, אחמד חילו, "אנחנו מאמינים בו, יש לו כישורים, ניסיון אדיר כשחקן, וניסיון כעוזר מאמן. אין לנו ספק שהוא יביא אותנו למקום שאנחנו רוצים להגיע בסיום העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully