וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טועמה לא פוסל אפשרות לחזור לארץ ולא להפועל ת"א

קרן שמש

27.11.2008 / 19:57

שחקן סטנדרד ליאז', ששוקל חלופות לאלופה הבלגית, לא שולל מעבר לקבוצה אחרת מהאדומים. נאתכו לא צפוי לפתוח מול הכח, טלקיסקי יחליפו

עתידו של קשר סטנדרד ליאז', סלים טועמה, לא ברור עדיין כאשר השחקן שלא מרוצה ממעמדו מחפש אופציות חלופיות בארץ ובחו"ל. במידה ויחליט טועמה לחזור לשחק בישראל, הרי שלהפועל תל אביב יש זכות ראשונים עליו. חרף העובדה כי סוכנו של השחקן פנה לבעלים של הקבוצה, מוני הראל, הרי שטועמה מבהיר כי הדרך להפועל עוד רחוקה.

"אין שום התקדמות", אמר טועמה, "השיחה בין הסוכן שלי להראל הייתה מזמן וזה בכדי לברר איפה עומדים. מעבר לזה, להגיע להפועל זה לא דבר פשוט, קודם כל לא ברור אם הם רוצים לשלם סכומים גבוהים עלי והאמת שעדיין אף אחד מהפועל בכלל לא אמר שהוא מעוניין בי, אז בכלל אין עוד על מה לדבר. כרגע אני בודק אופציות בחו"ל אם זה לא יסתדר יש הצעות בארץ, כמו שאמרתי, להפועל יש את האופציה להיות ראשונה, אבל במידה והיא לא תהיה מעוניינת אלך לקבוצה אחרת בארץ שתתאים לי".

על פי דיווחים בתקשורת הבלגית הערב (חמישי), דנדר, מכלן ובירסחוט מעוניינות בקשר. על פי הדיווחים, שלוש הקבוצות יתקשו לעמוד בסכום אותו דורשת ליאז' על מכירתו של השחקן: 1.3 מיליון יורו.

הפועל המשיכה הערב (חמישי) בהכנותיה לקראת המפגש מול הכח עמידר רמת גן בשבת (15:00, בלומפילד). המאמן אלי גוטמן זכה הערב לתרגל סגל מלא, למעט ביברס נאתכו הסובל ממתיחה ברגלו ולא צפוי לפתוח במשחק הקרוב. את מקומו בהרכב יתפוס ככול הנראה דמיטאר טלקיסקי, שלא פתח בדרבי ונכנס כמחליף. אביחי ידין ודאגלס דה סילבה, שלא התאמנו אמש, חזרו הערב לפעילות ותורגלו בהרכב הראשון. מלבד הרכבתו של טלקיסקי, גוטמן לא צפוי לערוך שינויים בהרכב עימו פתח בניצחון על מכבי תל אביב, כך שבחוד צפוי לפתוח מהראן לאלה לצידו של סמואל יבואה. עמרי קנדה צפוי לשבת משחק נוסף על הספסל, כאשר דה סילבה יוצב בעמדת המגן הימני.

עדכון ראשון: 27/11 17:46
עדכון אחרון: 27/11 19:57

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully