וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה-מכבי פתח תקוה: מרין לא יפתח

מתיאוס לא תירגל את הבלם בהרכב הראשון והסביר לו שהוא מעדיף לשחק בצורה התקפית. דמארי יפתח במקום מגמאדוב בפתח תקוה

לותר מתיאוס החליט לפצות על כך שנכח בשלושה אימונים בלבד השבוע וערך לחניכיו הערב (שישי) אימון מסכם של קרוב לארבע שעות. האימון, שהחל ב-17:00 הסתיים קרוב לשעה 21:00, כששחקנים בקבוצה, אשר ביקשו בעבר ממתיאוס להקדים את האימונים המסכמים על מנת שלא יפסידו את ארוחת הקידוש של ליל שישי, התלוננו על כך שלא יספיקו להגיע אפילו לסופה של הארוחה המשפחתית.

באימון עצמו תירגל מתיאוס מספר אופציות להרכב, כשמסתמן שמתיאוס יוותר על שיטת שלושת הבלמים, והבלם שיודח מההרכב עקב כך הוא דווקא לואיס מרין. מתיאוס שוחח עם מרין בסוף האימון, הסביר לו שהוא בחר שלא לפתוח איתו כי הוא מעדיף לשחק בצורה התקפית ואמר: "אתה מתאים לי יותר לטקטיקה של משחקי חוץ מזו של משחקי בית".

אל המקום הנוסף בקישור יחזור אלמוג כהן, שסוספל בשבוע שעבר. גולן חרמון ימשיך לקבל את הקרדיט בהרכב במקומו של זאב חיימוביץ' הפצוע. גם טל מעבי ימשיך לתפוס את מקומו של דדי בן דיין. שלו מנשה עדיין סובל מפציעה במפשעה ולא יהיה בסגל למחר, כשאת מקומו בהרכב יתפוס איתי שכטר. לירן שטראובר כשיר ויפתח.

החלוץ תיירי טאזמטה אמר לקראת המשחק: "מצפה לנו משחק לא פשוט מול יריבה טובה שנמצאת בצמרת בזכות. אנחנו מכבדים כל יריבה בליגה הזו, מכיוון שאין משחק קל בה. בסיבוב הראשון לא הצלחנו לנצח ואני מקוה שנצליח לשמח את עצמנו ואת האוהדים עם שלוש נקודות".

הרכב משוער: לירן שטראובר, טל מעבי, גולן חרמון, ביוואן פרנסמן, קלמי סבן, אלמוג כהן, רביד גזל, דניאל אומברטו, תיירי טאזמטה, איתי שכטר, ג'ורג' בה.

מגמאדוב בחוץ, דמארי בפנים

לפני אימון אמש (חמישי) שקיימה מכבי פתח תקוה לקראת המשחק מול מכבי נתניה, הודיעה הנהלת המועדון לסולי צמח כי הוא יזמין את הקבוצה לארוחה, וזאת בעקבות העובדה שירד באחד ממשחקי הליגה לחדר ההלבשה מבלי לקבל אישור לכך. כזכור, גם פאבלו בסטיאניני ועומר דמארי עשו זאת, והארגנטינאי כבר הזמין את חבריו לארוחה. אלא שהערב נתקלה הקבוצה בקושי אחר והוא כיצד להעמיד את דמארי לדין, משום שמדובר בחייל שלא משתכר משכורת גבוהה. לכן, במועדון סיכמו כי צמח יזמין את הקבוצה לארוחה ואילו דמארי ישלם את הטיפ במזומן.

המשא ומתן בין הנהלת מכבי פתח תקווה למאמן גיא עזורי הוקפא בינתיים, זאת לבקשת המאמן, בכדי להתרכז בסדרת המשחקים הקשה. עזורי רוצה לשמור על יציבות, ועבור קבוצתו, שממוקמת רביעית בליגה, מדובר ב'מבחן אופי', כהגדרתו.

לקבוצה מצפים שני משחקים חוץ רצופים, שלושה בסך הכל (הקבוצה שיחקה בטדי בשבוע שעבר), מול מכבי נתניה ובני סכנין. לאחר מכן מצפה לקבוצה משחק בית קשה מול מכבי תל אביב. למרות הדברים, בהתאם למצב בליגה, ייתכן שהצדדים ייכנסו למשא ומתן במהלך סדרת המשחקים. במועדון מצפים מאוד לחתימה של המאמן ומעריכים אותו מאוד מבחינה מקצועית. קיימת אפשרות שעזורי יחתום על חוזה ליותר מעונה אחת.

הבלם בובאן גרנצ'ארוב והשוער אוהד כהן לא נענשו בעקבות התקרית ביניהם באימון. במועדון התייחסו בהבנה לכך שגרנצ'ארוב בעט כדור לעבר עוזר המאמן אבי פיטוסי משום שהוא טען כי לא עשה זאת בכוונה ולא ידע שמדובר בעוזר המאמן. הבלם יפתח מול מכבי נתניה, אבל הוא, כמו אוהד כהן, מחזיק בעונש על תנאי. בפעם הבאה שיעבור עבירת משמעת דומה הוא ייקנס ועתידו במועדון יישקל. הבלם: "לא אעבור עבירת משמעת דומה העונה. למדתי את הלקח".

הבלם מורד מגמאדוב לא התאמן השבוע באופן סדיר וניצן דמארי יפתח במקומו. מגמאדוב הוחלף במהלך המשחק בשבוע שעבר, מול בית"ר ירושלים לאחר שנפצע.

במועדון יחליטו עד חודש ינואר האם לממש את האופציה על הקשר הצרפתי סירמאנה דמבלה. בשלב זה הנטייה היא להאריך את חוזהו בעונה נוספת, אבל במועדון לא ממהרים לקבל החלטה נחפזת לפני המועד הסופי בחוזה. החלוץ פבלו בסטיאניני יפתח גם מול נתניה. כזכור, לפני שבועיים במשחק מול בני יהודה (0:0) הוחלט להדיחו מההרכב אך השער שכבש בטדי הקנה לו נקודות זכות אצל המאמן.

בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל דן בערעורו של מנהל הקבוצה איציק לוזון, שהורחק מהמגרשים במהלך משחק נוער מול הפועל כפר סבא בתחילת חודש ספטמבר. לאחר שנשמעו טענותיו של לוזון, הערעור נדחה ובית הדין השאיר על כנו את העונש שהוטל על איציק לוזון - איסור להימצא בתחומי שדה המשחק למשך 3 חודשים וקנס בסך 6,000 שקל בפועל, כמו גם עונש על תנאי של הרחקה ל-6 חודשים וקנס בסך 10,000 שקל.

הרכב משוער, מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; אסמעיל עאמר, בובאן גרנצ'ארוב, ניצן דמארי, קובי גנון; סולי צמח, סימארנה דמבלה, עומר בוקסנבוים, דליבור סטבאנוביץ'; פבלו בסטיאניני, ליאור אסולין.

עדכון ראשון: 27/11 15:56
עדכון אחרון: 28/11 12:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully