וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: המשחק מול קרית שמונה יתקיים כמתוכנן

27.11.2008 / 21:34

החשש לביטול המשחק נבע מפיצוץ צינור מים שתוקן הבוקר באורווה. עימות מילולי בין בנאיני לאייל שן ויוסי רוזן, נימבה ייעדר חודש וחצי

במהלך אימון הפועל פתח תקוה אתמול (חמישי) התרחש עימות בין אייל שן לעמנואל בנאיני. העימות התרחש לאחר שהשניים תיקלו זה את זה, במהלך אימון "קרבי", כפי שהגדירו השחקנים. העימות גלש לפסים מילוליים, השניים כעסו זה על זה והתבקשו לסיים את העניין בלחיצת יד. אולם עוד במהלך האימון בנאיני היה מעורב בעימות נוסף, הפעם עם הקשר, יוסי רוזן, שאף כעס עליו וסינן לעברו מספר מילים. הגנאי לא נשאר חייב, ובסופו של דבר גם רוזן התבקש להירגע לבקשת הצוות המקצועי. שחקנים בקבוצה אמרו שאין זו הפעם הראשונה שבנאיני מעורב בתיקולים חריפים, אולם הישראלים, כדבריהם, חייבים להחזיר לו את הביטחון ולא להתעמת איתו.

חלוץ הפועל פתח תקוה, פטי נימבה, עלול להיעדר תקופה ארוכה מהמגרשים בעקבות פציעה. נימבה התאושש לאחרונה מפציעה בברכו, והיה בספק למשחק בשבוע שעבר. היום (חמישי) באימון מצבו החריף. בצוות הרפואי הודיעו לו לאחר בדיקה כי הוא עשוי להיעדר כחודש וחצי מהמגרשים, כאשר החשש הוא לקרע חלקי בברך.

כבר אתמול התנהל אימון הפועל פתח תקוה באווירה קרבית שגרמה למנהל המקצועי זאב זלצר להפסיק את המשחקונים הפנימיים ולעבור לחלק הטקטי. "הלו, האדרנלין שלכם משתולל במשחקונים. זה טוב, אבל תשאירו קצת לשבת", אמר להם זלצר.

המגן שוקי נגר בספק למשחק מול עירוני קריית שמונה משום שהוא סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי. עדיין לא ברור האם המאמן אלי מחפוד יעדיף את אבי ריקן, שסבל בימים האחרונים משפעת. בכל מקרה, הצוות המקצועי החליט לתרגל בנוסף את שגיב כהן כמגן שמאלי. הקבוצה תזמן מגן שמאלי יהודי למבחנים לקראת חלון ההעברות בחודש ינואר והיא החלה לקבל הצעות מסוכנים.

השוער שביט אלימלך עשוי להיעדר גם מהמשחק בסוף השבוע הבא מול מכבי נתניה משום שעדיין לא ידוע מהו גודל הקרע. החלוץ עמנואל בנאיני בספק גם הוא למשחק משום שעדיין לא התאמן השבוע בגלל הפציעה שעבר. שחקני ההתקפה שחר בלילטי וארמון בן נעים יצטרפו לסגל הבוגרים לאחר שיסיימו ביום חמישי הקרוב את מסע הטירונות. הקבוצה הסכימה לדחות את המשחק הקרוב לשעה 19:00 בערב, על מנת שהתוכנית "שירים ושערים" תשודר כרגיל.

במהלך אימון הקבוצה ביום חמישי קיבל המנכ"ל, אפי צפריר, הודעה כי צינור מים ראשי שהתפוצץ מחוץ לאצטדיון באחד מאתרי הבנייה בעיר ומספק מים לאזור. לכן, קיים סיכוי שלא יוזרמו מים לאצטדיון. הקבוצה התבקשה על ידי ההתאחדות לתקן את הליקויים, ובמועדון הזמינו את נציגי חברת המים על מנת לבדוק את הנושא. הבוקר הגיעו הנציגים למגרש, תיקנו את הבעיה וההתאחדות אישרה את המגרש. צפריר אמר: "הבעיה תוקנה והמשחק יערך כמתוכנן".

עדכון ראשון: 27/11 10:50
עדכון אחרון: 28/11 11:34

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully