וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאוס יטוס לגרמניה למשחק צדקה בפלייסטיישן

דור בלך

27.11.2008 / 8:30

מאמן מכבי נתניה שוב ימריא למולדתו והפעם כדי להראות יכולות מעט אחרות. מאמצים להכשיר את שלו מנשה, דניאל ליפשיץ בכוננות למכבי פ"ת

לותר מתיאוס לא מפספס הזדמנות לטוס לגרמניה, ולאחרונה סיכם את השתתפותו במשחק צדקה שיערך במינכן ב-8.12. אלא שבניגוד למצופה, המשחק יערך באופן וירטואלי במשחק רב משתתפים של פיפ"א 2009 בפלייסטישן 3. מתיאוס ישתף פעולה יחד עם תשעה שחקני עבר ושחקנים פעילים, שהבולט שבהם הוא קווין קוראני, כנגד נבחרת של עשרה אוהדים.

הבשורה הטובה לאוהדי מכבי נתניה היא שאם ברצונם לקחת חלק במשחק – כל מה שהם צרכים לעשות הוא לשלוח אי מייל ל"בילד" ולפרט (בגרמנית) את הסיבות לפיהן מגיע להם להיות חלק מנבחרת האוהדים ואת העמדה בה הם מעדיפים לשחק.

ובינתיים בעולם האמיתי יאלץ מתיאוס להמשיך ולהסתדר ללא זאב חיימוביץ ודדי בן דיין. הערב ינסו במועדון להכשיר את שליו מנשה, שסובל מפציעה במפשעה. כזכור, מנשה לא היה כשיר גם בשבוע שעבר, אך הצליח לשחק מעט יותר ממחצית וסיים את המשחק בקרית שמונה עם שער ובישול. אתמול הסתפק הקשר בריצה קלה, ובמידה ולא יעבור את מבחן הכשירות היום, יעבור אחד נוסף מחר לפני האימון המסכם. בקבוצה מקווים שהוירוס בעיניו של לירן שטראובר יעבור עד ליום שבת, כשבנתיים דניאל ליפשיץ הצעיר בכוננות לעלות בהרכב מול מכבי פתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully