וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: נמצאה הדרך לעצור את סטפן קרי

27.11.2008 / 8:24

לויולה שלחה דאבל טים קבוע על מלך הסלים של המכללות והחזיקה אותו ללא נקודות, אבל הובסה 78:48. צפון קרוליינה גברה על נוטרדאם

למי שכבר הספיק לשכוח, במשך שבועיים קסומים במרץ האחרון היה סטפן קרי הכדורסלן המדובר ביותר בארצות הברית, כשסחב על גבו את דייוידסון הקטנה למרחק נגיעה מהפיינל פור. בסיום העונה החליט הצלף המחונן, בעצתו של אביו דל קרי (צלף לא קטן בזכות עצמו) לדחות את חלום ה-NBA בשנה נוספת ולחזור לקולג', ואת העונה הנוכחית הוא פתח בסערה עם ממוצע של 35 נקודות בחמשת משחקיו הראשונים. אתמול (רביעי) חזר קרי לכותרות הארציות בנסיבות קצת שונות.

דייוידסון שלו פגשה יריבה צנועה עוד יותר ממנה, לויולה, שהחליטה לעצור את קרי ויהי מה. הקבוצה הקטנטנה ממרילנד הציבה דאבל טים קבוע על מלך הסלים של המכללות מהרגע הראשון, בלי קשר למיקום הכדור על המגרש. לקרי המופתע לקח בדיוק שלוש התקפות כדי לתפוס את הפרנציפ, והוא החל להתמקם בצד המגרש בהתקפות של קבוצתו, ואיפשר לארבעת חבריו לשחק מול שלושה מגינים בלבד.

השיטה החדשנית השיגה את מטרתה ועצרה את קרי על אפס נקודות ב-0 מ-3 מהשדה ב-32 דקות, אבל לא מנעה מדייוידסון לברוח ליתרון של 20 נקודות כבר במחצית. ג'ימי פסטוס, מאמן לויולה, דבק בדאבל טים גם במחצית השניה, הרבה אחרי שהמשחק הוכרע, ובוב מקילופ, מאמן דייוידסון, השאיר בתגובה את קרי על המגרש סיום המשחק, בו ניצחו הויילדקאטס 48:78.

"שיחקנו נגד שחקן NBA היום", הסביר פטסוס את מניעיו. "מישהו פעם החזיק אותו על אפס נקודות? מה נראה לכם שיזכרו מהמשחק הזה? שעצרנו אותו ללא נקודה או שהפסדנו בשלושים הפרש?". כשנשאל בסיום האם הטקטיקה המוזרה עיצבנה אותו, השיב קרי: "אני לא חושב שעיצבנה היא המילה הנכונה, היא יותר בילבלה אותי. הפתיע אותי שהם המשיכו לתת לנו זריקות חופשיות בגלל השמירה הכפולה עליי גם כשהובלנו בכל כך הרבה".

הנסברו כבר חזק בעניינים

צפון קרוליינה - נוטרדאם 87:102

המדורגת ראשונה במדינה הראתה במשחקים הראשונים למה היא מסוגלת גם בלי טיילר הנסברו, ואחרי ששחקן השנה במכללות אשתקד חזר לשורותיה במהלך טורניר מאווי היא כבר נראית בלתי עצירה לחלוטין. הנסברו, שעדיין נמצא רק ב-75 אחוזים מכושרו על פי מאמנו רוי וויליאמס, התפוצץ במשחק הגמר בהוואי עם 34 נקודות ב-13 מ-19 מהשדה, ועזר לטאר הילס לדרוס גם את נוטרדאם, שגברה בחצי הגמר על טקסס במשחק נהדר.

טיי לאוסון הסילוני נבחר לשחקן המצטיין של הטורניר אחרי עוד הופעה משובחת של 22 נקודות ו-11 אסיסטים, דיון תומפסון המשתפר הוסיף 19 נקודות ו-13 ריבאונדים. קייל מקאלרני הפגיז 39 נקודות לאייריש (10 מ-18 מחוץ לקשת), שסבלו מיום חלש של לוק הארנגודי שסיים עם 13 נקודות בלבד.

סירקיוז - קנזס 81:89 (אחרי הארכה)

גמר טורניר ה-"CBE CLASSIC" בקנזס סיטי הפגיש בין שתי הפיינליסטיות של טורניר המכללות הבלתי נשכח ב-2003, וכמו אז הייתה זו סירקיוז שחגגה בסיום. ג'ים בייהיים זנח את ההגנה האזורית המפורסמת שלו בשלהי המחצית השניה כשראה שהג'ייהוקס לא סופרים אותה, וההימור השתלם לו בגדול. ג'וני פלין הנהדר קבר שלשה שאיזנה ל-72:72 בשניות הסיום, ואחרי ששרון קולינס החטיא עם הבאזר זריקה שהייתה מעניקה לאלופה את הניצחון, השתיים הלכו להארכה בה הנחילו הכתומים הפסד ראשון העונה לאלופה היוצאת.

פלין סיים עם 25 נקודות לסירקיוז המוכשרת, ונעזר ב-20 של אריק דיבנדורף, 19 ו-12 ריבאונדים של ארינזה אונאקו ו-14 ו-14 של פול האריס. קולינס הוביל את קנזס עם 21 נקודות, קול אולדריץ' תרם 15 ו-16 קרשים.

UAB - אוקלהומה 77:67

בלייק גריפין ממשיך לבסס את מעמדו כשחקן הטוב במכללות, ובחצי גמר טורניר ה-NIT במדיסון סקוור גארדן הפורוורד האנרגטי של אוקלהומה העמיד עוד שורה סטטיסטית מפלצתית של 32 נקודות ו-15 ריבאונדים. במשחק הגמר כבר תחכה לו ההגנה הקשוחה של פרדו, שגברה בחצי הגמר השני 64:71 על בוסטון קולג'.

  • עוד באותו נושא:
  • סטפן קרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully