וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא לעשות עוד בושות

27.11.2008 / 0:12

דטרויט תארח את טנסי, כשהיא יודעת ששעון החול על עונת 0 ניצחונות הולך ואוזל. דאלאס מול סיאטל, פילדלפיה מול אריזונה

שלושה משחקים ב-NFL יתקיימו כבר בלילה שבין חמישי לשישי, בנוהל חג ההודיה המסורתי, כשהשניים הראשונים שבהם, בין דטרויט לטנסי ודאלאס לסיאטל, יועברו לנו בשידור ישיר ב-FOX החל מ-19:30. המשחק השלישי שיסגור את הלילה הוא גם המעניין ביותר, בין פילדלפיה לסיאטל, ומי שיש לו ערוצים אלטרנטיביים באינטרנט מוזמן לצפות.

דטרויט (11:0) - טנסי (1:10) - 19:30

אוי, דטרויט, דטרויט. כשחרב גדולה מעל ראשם ואיום של עונת 16:0 עדיין מרחף, יעלו שחקניו של רוד מארינלי למשחק שישודר מחוף לחוף במטרה לא לעשות בושות. מולם תשחק טנסי, שנחלה ביום ראשון האחרון הפסד ראשון העונה, לג'טס. דאנטה קולפפר יפתח בליונס, ויקווה שהפעם, אם יעלה ליתרון, תדע האין-הגנה שלו לשמור עליו.

התחזית: ניצחון לטנסי


דאלאס (4:7) - סיאטל (9:2) - 23:15

טוני רומו וטרל אואנס התפוצצו, סופסוף, מול סן פרנסיסקו, ונגד הסיהוקס הם לא מתכוונים להפסיק את החגיגה. צפו למספרים גדולים של השניים, כמו גם של מריון בארבר על הקרקע. כל שרוצים ניצי הים הוא להימנע מבושה שתתקע לאוהדיהם את תרנגול ההודו בגרון, אבל קצת קשה להאמין שאכן יעמדו במשימה.

התחזית: ניצחון לקאובויס


פילדלפיה (1:5:5) - אריזונה (4:7) - 3:15

למרות ההפסד הביתי לג'איינטס, הקרדינלס מעשית כבר בפלייאוף בעקבות החולשה המזעזעת של יריבותיהם לבית. פילדלפיה, אחרי תיקו והפסד משפיל לבולטימור, צריכה לנצח עד סוף העונה כדי לשמור על הסיכוי, וקשה להאמין שזה יקרה. אחרי הספסול שהסעיר את אמריקה חוזר דונובן מקנאב להרכב האיגלס, ויקבל הגנה נוחה לרשום מולה מספרים יפים. קורט וורנר יכוון לעוד משחק של 300+ יארד, עם המטרה החביבה עליו, אנקואן בולדין.

התחזית: ניצחון לאיגלס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully