וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קשה לצפות בחברים כשאתה חסר אונים"

דור בלך

26.11.2008 / 14:39

הבלם הפצוע, תומר בן יוסף, ביקר את חבריו באימון בית"ר ירושלים, וקיבל זריקת עידוד מהמאמן ראובן עטר. הסגל לסכנין מלא

אורח מיוחד הגיע לאימון בית"ר ירושלים היום (רביעי). מדובר בבלם הפצוע תומר בן יוסף, שהתקבל בברכות ונשיקות על ידי חבריו. בן יוסף עבר טיפולים פיזיותרפיים במהלך האימון, וימריא בעוד שבועיים לטיפולים נוספים ברומא, שם גם עבר את הניתוח בברך לפני שבועיים.


ראובן עטר, שסבל מפציעה דומה בתור שחקן, עודד את הבלם וחלק עימו חוויות. "אתה תכנס עכשיו למספר חודשים של עבודה קשה, הרבה רגעים לא קלים, אבל כשאתה תסיים אותה יהיו לך שתי רגליים יותר חזקות ממה שהיו לך לפני כן", עודד עטר. "כשאני עברתי את הניתוח הזה – הרגשתי הרבה יותר חזק אחרי השיקום".


בן יוסף, שצפוי להחמיץ את שארית העונה, סיפר לאתר הרשמי של המועדון על הקשיים שהוא חווה. "הניתוח אומנם עבר בהצלחה, אבל מהרגע שאתה מסיים אותו, אתה מבין שפעולה פשוטה כמו ללכת – הופכת להיות כמעט בלתי אפשרית. זה בהחלט קשה לצפות בחברים שלך כשאתה חסר אונים ולא יכול לעזור להם".


פרט לבן יוסף, יעמוד לרשותו של עטר סגל מלא ביום שני מול בני סכנין, כשהיום התאמנו כל שחקני הקבוצה פרט לטוטו תמוז, שינסה לשוב לאימונים מחר. דרק בואטנג החלים ממחלתו וערך אימון מלא. בסיום האימון מחר תצא הקבוצה לארוחת גיבוש, כשביום שישי יזכו ליום חופש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully