וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ויק שוב הודה באשמה

25.11.2008 / 20:02

רוצח הכלבים הודה בהאשמת מדינת וירג'יניה נגדו בעסקת טיעון, שבמסגרתה לא יבלה זמן נוסף בכלא. צפוי להשתחרר לפני עונת 2009

רוצח הכלבים מייקל ויק, שמרצה עונש של 23 חודשי מאסר, הודה היום (שלישי) בכתב האישום של מדינת וירג'יניה נגדו, במסגרת עסקת טיעון שנרקמה עמו. בשל ההודאה לא יתווסף זמן לויק בין כותלי בית הסוהר (חבל), והוא צפוי לשוב ל-NFL לפני פתיחת עונת 2009.

בתביעה שהגישה מדינת וירג'יניה (שעקבה לתביעה הפדראלית) הודה ויק בעבירות של ארגון קרבות כלבים. "אני מצטער בפני הילדים שראו בי מודל לחיקוי", מסר בהצהרה. ויק בן ה-28 הצהיר ביולי האחרון על פשיטת רגל, לאחר שהפסיד יותר מ-100 מיליון דולרים שהובטחו לו במשכורות ובקמפיינים שונים. הוא מרצה את עונשו בכלא לוונוורת', קנזס. "כל יום בכלא הוא גיהנום", אמר עורך דינו בילי מרטין.

ויק עדיין נמצא תחת חוזה באטלנטה, אולם בעלי הקבוצה ארתור בלאנק אמר כי הוא לעולם לא ילבש יותר את מדי הקבוצה. מישהו כבר ידאג לתת לויק חוזה ב-2009 (בטח אוקלנד), ונשיא קנזס סיטי צ'יפס, קרל פיטרסון, חזה את הבעיות שיהיו לקבוצה הזו: "אני מקווה שמי שיחתים אותו יהיה מוכן להתמודד עם אוהבי החיות בארה"ב, כי תקום מחאה גדולה. אנשים אוהבים את החיות שלהם, במיוחד כלבים". הוא אמר זאת בתגובה לדבריו של מרטין כי "מייקל מקווה לצ'אנס נוסף בהמשך הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully