וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טופוזקוב: "היה לי חשוב להיות חלק מהדרבי"

קרן שמש

25.11.2008 / 18:49

בלם הפועל ת"א חזר להרכב והצטיין ב-0:2 על מכבי. עכשיו הבולגרי מדבר על הסיפסול והאוהדים ומסרב לענות בשמו של החבר טלקיסקי

"את החשיבות של המשחק אצל האוהדים הבנתי מהדרבי הראשון שלי בארץ, לפני שנה", אמר היום אלין טופוזקוב, פחות מ-24 שעות אחרי שניצח עם הפועל תל אביב 0:2 את יריבתה העירונית מכבי, "קשה שלא להבין את זה ולכן אני הכי שמח שניצחנו. זה היה משחק קשה, אבל עשינו את העבודה. היה לי מאוד חשוב להיות חלק מזה".

כשהבלם הבולגרי מדבר על החשיבות מבחינתו בלהיות חלק מהדרבי, הוא מכוון לכך שבתקופה האחרונה הוא בילה דווקא על הספסל. אבל אתמול החזיר אותו אלי גוטמן להרכב וטופוזקוב גמל לו במשחק מצוין. "אף אחד לא אוהב לשבת על הספסל". אמר הבולגרי, "אבל אני מקצוען. אם המאמן החליט שזה נכון, כנראה שהיו לו אופציות טובות יותר למשחקים בהם לא פתחתי. כשאני עולה לשחק, וזה לא משנה באיזה שלב במשחק, אני נותן הכל בשביל להיות טוב ולעזור לקבוצה. אסור לשכוח שנפצעתי במשחק מול מכבי נתניה וזה השפיע עלי.

"שני משחקים לאחר מכן הקבוצה שיחקה טוב גם בלעדי. כנראה שבהמשך המאמן חשב שההרכב שניצח הוא זה שצריך להמשיך לפתוח. אני לא חושב שההחלטה של המאמן להושיב אותי על הספסל נובעת מחוסר שביעות רצון מהיכולת שלי, אלא בשיקולים טקטיים".

אמש פגש הבלם את איליה יבוריאן, שהתעמת איתו ועם יתר שחקני ההגנה של הפועל תל אביב לאורך כל המשחק ואף ספג כרטיס אדום בסיום. כשנשאל היום טופוזקוב האם יש חלוץ שהקשה עליו יותר מאחרים בליגה הישראלית, ענה: "בארץ לא נתקלתי במישהו מיוחד. בלבסקי סופיה שיחקתי נגד חלוצים כמו דרוגבה ושבצ'נקו ועוד הרבה חלוצים בעלי שם, וכמו שהסתדרתי איתם אני מסתדר גם עם החלוצים בארץ. אני מתרכז בעצמי ולא בחלוץ".

לא עונה בשמו של טלקיסקי

טופוזקוב בלט החל מרגע בו נחת במתחם חודורוב, בחורף שעבר וכך עשה גם דימיטר טלקיסקי, אלא שבכושרו של האחרון חלה ירידה משמעותית מאז פתיחת העונה הנוכחית ודיבורים על החלפתו כבר החלו לצוץ.

"אני לא יודע למה הוא נחלש העונה אולי עדיף לשאול את השאלה הזו אותו ולא אותי", אומר טופוזקוב, "אמנם אני חבר טוב שלו, אבל אני לא יכול לענות בשמו. הוא ילד גדול והוא יענה לבד אם ירצה, אני לא חושב שיש משהו מיוחד שעובר עליו. אני מאמין שטוב לו פה. באמת שאני לא יודע מה עתידו בקבוצה".

הפועל תל אביב ממוקמת במקום השלישי, מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים לא מרשימות. אחרי סיום הסיבוב הראשון אתה מאמין שניתן לזכות באליפות?

"אני לא יודע, אני לא יכול להגיד מה יהיה. כרגע אנחנו משחקים כל משחק בשביל לנצח. יש לנו שחקנים טובים וכולם רוצים להצליח וכמובן לזכות באליפות, אבל צריך לזכור שהעונה עוד ארוכה והכל יכול לקרות. אנחנו מקצוענים וחשוב שנמשיך ונשתפר ממשחק למשחק - זו הדרך להצליח וזה מה שצריך לעשות".

ומה איתך? נראה אותה בהפועל גם בעונה הבאה?

"הפועל זה בית טוב. אני אוהב את הקבוצה, את הצוות המקצועי ואת האוהדים. אני מרגיש פה טוב מאוד, אבל צריך לזכור שהחוזה שלי עם הפועל נגמר בעוד שישה חודשים. הקבוצה עוברת עכשיו שינויים, כך שאני לא יכול לדעת מה יהיה בהמשך. אני צריך להמשיך לשחק טוב בלי שום קשר למה שיהיה בשנה הבאה. אני מקווה שבסיום החוזה נשב עם הקבוצה והם יגידו לי אם הם רוצים שאני אמשיך או לא. רק אז אני אוכל להחליט אם אני רוצה להישאר, קודם כל זה צריך לבוא מהם".

שחקני הפועל תל אביב זכו היום (שלישי) ליום חופשי, ומחר ימשיכו בהכנות לקראת המפגש מול הכח עמידר רמת גן. אלי טביב, מי שעתיד להיכנס כבעלי המועדון, נכח אמש במשחק וישב לצידו של מוני הראל.

סלים טועמה, שחקן סטנדרד ליאז', הגיש אמש תביעה כנגד הקבוצה האדומה בה שיחק בעבר. טועמה פנה לבית הדין לעבודה, בטענה שבהפועל חייבים לו למעלה משני מיליון שקלים מהתקופה בה השתייך למועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully