וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנצ'ארוב: "בבלגיה נורמלי ללכת מכות, בישראל עושים כותרות"

25.11.2008 / 17:46

בלם מכבי פ"ת, שבעט כדור על עוזר המאמן והסתכסך עם אוהד כהן: "שחקנים אמרו לי שאולי אני מושעה. מבחינתי הכל נגמר". עזורי יזמנו לשיחה

"בבלגיה אם נוצר עימות או שיש מכות באימון זה נורמלי, קורה כל יום. שם מבינים שעימות נוצר כתוצאה מרצון לנצח. בישראל, אם יש מכות באימון ישר עושים כותרות. תשאלו את גילי ורמוט שאיתו שיחקתי בגנט", כך אמר היום (שלישי) בלם בובאן גרנצ'ארוב, שבמהלך האימון אתמול נקלע לעימות שלישי מסוגו העונה עם השוער אוהד כהן ובעט כדור לעבר עוזר המאמן, אבי פיטוסי.

גרנצ'ארוב הסביר: "בסך הכל הייתה בנינו מריבה, אבל זאת מריבה נורמלית. שחקנים אמרו לי שאולי אני מושעה מהמשחק הבא. מבחינתי הכל נגמר והסיפור מאחוריי. נכון שהתרגזתי ובעטתי כדור, אבל לא פגעתי בפיטוסי. התנצלתי".

אתמול שוחח עם השחקן היו"ר משה זוארץ והבהיר לו את חומרת מעשיו. גרנצ'ארוב התנצל והבטיח לא לחזור על המעשה. במועדון קיבלו החלטה עקרונית שבפעם הבאה השחקן יספוג עונש כבד יותר, אך יחד עם זאת לא מן הנמנע שהוא ייקנס גם הפעם. המאמן גיא עזורי אמר הבוקר: "אני אטפל במה שקרה בדרך שלי". במהלך השבוע צפויה להתקיים שיחה נוספת, הפעם בין המאמן לבלם. עזורי עצמו צפוי לחתום במהלך השבוע הקרוב על חוזה לעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully