וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיני גרשון נחת בישראל: "קראו לי חזרה לדגל, אעשה את המקסימום"

25.11.2008 / 12:56

מאמנה החדש של מכבי ת"א מסביר למה נחת בישראל: "אתם כנראה לא יודעים מה זה להיות מכביסטים". על אפי: "מצטער בשבילו"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

פיני גרשון, מאמנה החדש של מכבי תל אביב, נחת היום (שלישי) בישראל, וכצפוי, זכה לקבלת פנים סוערת בנמל התעופה, כשעשרות עיתונאים, צלמים ואנשי תקשורת עטו על המאמן, שכמובן נראה שנהנה מתשומת הלב.

"זו לא בושה לחזור", פתח גרשון את דבריו, "עד אתמול זה לא היה בתוכניות שלי, אבל אני שמח לחזור. אתם כנראה לא יודעים מה זה אומר להיות מכביסטים. קראו לי חזרה לדגל ואני אשתדל לעשות את המקסימום ואנסה לעשות את הכי טוב שאני יכול. אם אצליח, יהיו הרבה אנשים שמחים. אני יודע שיש ציפיות גבוהות מאוד".

גרשון התייחס לחתימתו המאוד מהירה בקבוצה: "כנראה שהסוכן אריק קריין יותר חכם ממני וממכבי. אני לא יודע איך הוא עשה את זה, אולי הוא יודע דברים שאחרים לא. עד אתמול לא ידעתי שאחזור. קניתי אוכל לשישה שבועות באתונה, אבל כנראה שמישהו אחר יאכל את האוכל הזה".

"אין זמן ומספיק כדורים לכל השחקנים"

כשנשאל גרשון לפשר הסגל הארוך של הקבוצה ומה הוא מתכנן לעשות מבחינה מקצועית עם כניסתו לתפקיד, אמר המאמן החדש-ישן של מכבי: "אין זמן ומספיק כדורים לכל השחקנים בקבוצה. אני מאמין שעם השחקנים הללו, בשינוי כזה או אחר, אפשר יהיה לבשל איזה משהו שיהיה בסדר. נצטרך לעשות את השינויים הכי טובים, תוך שבוע עד עשרה ימים אני מאמין שנדע מה צריך לעשות.

"אני יכול להגיד תודה למכבי תל אביב על האמון שהמערכת נתנה בי", הוסיף גרשון. "יש כאן הרבה אנשים שמשקיעים הרבה זמן וכסף והם האמינו בי. אנשים מנסים לעשות את הטוב ביותר וכמו שהם יודעים ומבינים - הם ביקשו ממני לבוא, וראיתי בכך התגייסות. נכון להרגע, אני בשנתי הראשונה של האימון במכבי. לא יודע אם ארוויח כסף, זה אולי יעלה לי, אבל אני עושה את זה מאהבה.

"לפני 10 שנים ושבועיים נכנסתי בפעם הראשונה ליד אליהו וגם אז לא חלמתי שאני אכנס", המשיך גרשון, " גם אתמול לא חלמתי שאני אשוב ליד אליהו. אני מקווה שהתוצאות שאעשה בעתיד יהיו לפחות אותן תוצאות כמו בעבר".

גרשון אף התייחס למאמן הקודם של הקבוצה: "אני מצטער בשביל אפי בירנבוים כי בדרך כלל מאמנים משלמים, גם אני שילמתי".

ווייט מתקרב, וויליאמס מתרחק

רודני ווייט, שקיבל לפני כשבועיים אישור לפתוח במו"מ עם קבוצות אחרות, ישוב הערב לישראל. ווייט לא הצליח לאתר חוזה סביר, ובינתיים ישוב לאימוני מכבי. ייתכן כי בעקבות עזיבתו של אפי בירנבוים יקבל הפורוורד הזדמנות מחודשת.

במידה שיחליט גרשון לדלל את הסגל, המועמד העיקרי לעזיבה יהיה ג'ייסון וויליאמס. מעמדו של טריי סימונס אינו ברור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully