וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז מי מדליף בנתניה?

דור בלך

25.11.2008 / 8:12

תוכנה של פגישה חשאית יצא והוא לא הגיע משכטר או אלמוג כהן. בשיחה ננזפו השניים ע"י יאמר, שאמר להם: "אי אפשר כל שבוע לדבר על אירופה"

בהנהלת מכבי נתניה לא מאמינים בדוגמא אישית. כזכור, אתמול בבוקר זומנו איתי שכטר ואלמוג כהן לשיחה עם דניאל יאמר, בה נכחו גם חבר הנהלת המועדון קובי בלדב, נשיאה גיל לב ומנהל הקבוצה גדי חן. במהלך השיחה עלה בין השאר נושא ההדלפות על הנעשה בקבוצה, ועל הנזק שהן גורמות. השניים הפנימו, יצאו מהשיחה ולא דיברו עם אף עיתונאי על כך. למרבה הפתעתם גילו כי דבר קיום הפגישה ותוכנה הודלפו לתקשורת עוד לפני שאלה הספיקו לצאת משכונתו של דניאל יאמר בהרצליה. בשעות הערב המאוחרות החליטו במועדון להוציא הודעה רשמית על דבר הפגישה עם חלק מדבריו של הבעלים.

כמו כן נפגעו השניים מדבריו של יאמר על כך שאינם מוכנים לצאת לאירופה, בעיקר כשבשכטר כבר הביעו עניין מספר קבוצות ביבשת הישנה. "אני שמח שיש לכם את האמביציה להתקדם לאירופה אבל אי אפשר בכל שבוע לחלום, לדבר ולחשוב על מעבר לאירופה ולהיות בלי הגישה הנכונה למשחק. אתם עדיין לא מוכנים לשחק באירופה", אמר להם הגרמני.

כבר הבוקר ישובו השחקנים לאימונים לאחר שזכו ליום חופשי אתמול. מספר שעות לאחר אימון הבוקר, אליו יתייצבו השחקנים לפני השעה 9:00, יערך להם אימון נוסף.

בהנהלת הקבוצה החליטו, בניגוד למנהגם העונה, לא ללכת לקראת האוהדים במחירי הכרטיסים ולהפסיק את המבצעים. החל ממשחק הבית בשבוע הבא יעמוד מחיר כרטיס מבוגר על 85 שקלים וכרטיס נוער יעלה 50 שקלים. ההחלטה, כצפוי, לא התקבלה בהבנה בקרב האוהדים.

עדכון ראשון: 25/11 8:13
עדכון אחרון: 25/11 17:25

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully