וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד שיטפון בניו אורלינס

25.11.2008 / 8:11

עם ארבעה טאצ'דאונים הוליך דרו בריס את הסיינטס לניצחון 29:51 על גרין ביי ופתח את ה-NFC דרום. מקנאב יפתח באיגלס

ניו אורלינס (5:6) - גרין ביי (6:5) 29:51

בהתאם למסורת המחזור הזה בכלל וזו של ניו אורלינס בפרט, גם משחק המאנדיי נייט היה, כצפוי, שוט אאוט, כשהסיינטס היו לקבוצה השניה השבוע, אחרי בפאלו, שרושמים מעל 50 נקודות. זה קרה לאחר רבע שלישי מעולה של ניו אורלינס, בו רשמה שלושה טאצ'דאונים ללא מענה, ברחה מ-21:24 (היתרון בהפסקה) ל-21:45 וסגרה עניין.

דרו בריס חזר לכושר האימתני שהוא יודע ומכיר, וסיים את המשחק עם 20 מ-26 ל-323 יארד, ארבעה טאצ'דאונים וללא איבוד. אחד הטאצ'דאונים היה למרקז קולסטון ל-70 יארד, שניים נוספים תפס לאנס מור, שסיים עוד משחק נאה של 115 יארד, ופייר תומאס הגיח ל-87 יארד וטאצ'דאון. 248 יארד, שני טאצ'ים ושלושה איבודים בצד השני לארון רוג'רס, 101 יארד וטאצ'דאון לגרג ג'נינגס.

אנדי ריד, מאמן פילדלפיה, הודיע כי דונובן מקנאב יפתח במשחק הליגה הקרוב ביום חמישי מול אריזונה. מקנאב סופסל, כזכור, במחצית המשחק בבולטימור, בסיומו הובסו האיגלס 36:7. "דונובן הוא הקוורטרבק, לא רוצה שיהיו שאלות בעניין", אמר ריד. התופס של מיאמי, גרג קמאריו, סיים את העונה בשל פציעה בברכו במשחק ההפסד לניו אינגלנד. ה-NFL תחקור קטטה מהמשחק, בה היו שותפים הגארד של הפטריוטס מאט לייט והליינבקר של מיאמי צ'אנינג קראודר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully