וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנצ'ארוב בעט כדור על עוזר המאמן

24.11.2008 / 20:24

בלמה המקדוני של מכבי פ"ת בעט כדור על אבי פיטוסי, התעמת עם אוהד כהן וצעק: "בגללך סופגים גולים". השוער השיב: "כולם פה מטייחים"

שוב בלגאן במכבי פתח תקוה: בלם הקבוצה, בובאן גרנצ'ארוב, עשוי לספוג עונש כבד מהקבוצה לאחר שבמהלך האימון הערב (שני) בעט כדור על עוזר המאמן אבי פיטוסי והחל להשתולל. הדבר יצר מהומה באימון, אך המאמן גיא עזורי בחר שלא להתייחס. שחקנים קבוצה אמרו: "הוא בלם ענק, אבל אם הוא לא רוצה להיות פה שיילך הביתה. אוהד כהן קפטן. אם הוא לא מכבד אותו הוא לא יהיה פה".

מתברר כי גרנצ'ארוב בעט את הכדור לעברו מאמנו במהלך משחקון פנימי שבו פיטוסי שותף. "היה איזה קטע שתפסתי אותו בחולצה, תוך כדי משחק וכנראה שהוא לא שם לב מי אני ובעט כדור לעברי", אישר עוזר המאמן. "בכל מקרה, הכדור לא פגע בי. הוא גם התנצל לאחר האימון ואמר שזה לא מתאים לו".

בהמשך אירע עימות נוסף בין גרנצ'ארוב לאוהד כהן. זהו עימות שלישי מסוגו בתוך חודש, כאשר הבלם פתח פה על השוער ואמר לו: "בגללך אנחנו סופגים שערים, היינו צריכים לקחת יותר נקודות". כהן לא עבר לסדר היום וצעק: "מה זה פה? כולם שותקים פה כששחקן בועט על מאמן כדור? מטייחים הכל. אני לא אשתוק לך". בקבוצה אמרו כי גם על המקרה הזה לא יעברו לסדר היום.

המאמן, גיא עזורי, ייפגש במהלך השבוע עם היו"ר משה זוארץ על מנת לדון בפרטי החוזה שלו. סלים טועמה עדיין רחוק מלחתום בגלל העלויות הגבוהות שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully