וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב יוכרע: פיני או צביקה

22.11.2008 / 18:35

הנהלת מכבי ת"א התכנסה לישיבה כאשר אחריה עשויה להתקבל הודעה על זהות מחליפו של בירנבוים. פיני גרשון מקובל על כל חברי ההנהלה. צביקה שרף ועוזר נוסף האופציה הבאה בתור

במכבי תל אביב ממשיכים במגעים עם פיני גרשון, במטרה להגיע לסיכום עם המאמן מוקדם ככל הניתן. בשעה זו נפגשת הנהלת הקבוצה, כאשר בסיום הישיבה עשויה הקבוצה להכריז על זהות המאמן החדש. "ככל הנראה עד מחר יהיה למכבי מאמן חדש", אמר לוואלה! ספורט גורם במועדון.

גרשון הוא השם היחיד שמקובל כרגע על חברי הנהלת הקבוצה. הבעיה היא, כידוע, כספית – גרשון צפוי לדרוש חוזה לשנתיים לפחות, וכן עדיין קיימת בעיית המיסוי (אם יחזור גרשון ארצה לפני חודש יוני, יצטרך להעביר מאות אלפי דולרים למס הכנסה בעקבות פערי המיסוי בין יוון לישראל). לאורך כל היום ניהלו ראשי הקבוצה מגעים עם המאמן, וינסו להגיע לעמק השווה עוד הערב. במידה וגרשון אכן יחתום, מועמדים שרון דרוקר, ארז אדלשטיין ודני גוט לשמש כעוזריו. במכבי מודעים לעלות הגבוהה שכרוכה בעסקה. פרט לשכרו, ידרוש גרשון ביצוע שינויים בסגל השחקנים, ועשוי להביא עימו למכבי מספר אנשי מקצוע נוספים.

אם לא גרשון, בפני המועדון עומדות מספר אפשרויות נוספות – אלא שעל אף אחת מהן לא קיימת הסכמה כוללת בהנהלה. האפשרות המובילה היא צוות הכולל את צביקה שרף ועוזר נוסף, כנראה ארז אדלשטיין; השנייה, בסבירות נמוכה יותר, היא צוות הכולל את שרון דרוקר וארז אדלשטיין; ובסבירות נמוכה עוד יותר, דן שמיר ועוזר נוסף.

אפי בירנבוים, אומרים מקורביו, לא מתכוון להציע את התפטרותו. "אין סיכוי שזה יקרה. אם מכבי הם גברים, שיגידו לאפי בפרצוף שהם רוצים להיפרד ויפסיקו עם המסרים דרך כלי התקשורת", סיפר אחד מהם. "אפי מתכונן כרגיל למשחק מול מלאגה. עד שלא יגידו לו אחרת, הוא המאמן. הוא לא נוטש ספינה טובעת ולא ילך בעצמו לשום מקום. אם רוצים לפטר אותו, שיפטרו. זה בסך הכל כדורסל, והוא לא המאמן הראשון ולא האחרון שאולי יפוטר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully