וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזריאל: "ישבתי מול בית"ר ביציע ונכנסתי למשבר"

24.11.2008 / 15:42

עזריאל חזר מ-3 חודשי פציעה, ונזכר ברגעי השפל: "כל העונה חיכיתי למשחק מול בית"ר, רציתי להוכיח להם. יכולתי להתמודד בבית"ר על ההרכב"

חן עזריאל, חלוץ הפועל פתח תקוה, חזר להתאמן. לכאורה, מדובר במשפט טריוויאלי, כזה שקוראים בכל ידיעת ספורט. אבל עבור עזריאל, שישב בבית במשך שלושה חודשים, זה עולם ומלואו. בטח כשלוקחים בחשבון את הפרידה מבית"ר ירושלים בקיץ האחרון ותחילת הנדודים שלו כשחקן בליגת העל – בלי בית, בלי גב בריא. "אני בדיכאון", הוא הצהיר כשנודע לו על הפציעה. היום הוא עלה למגרש בקיבוץ עינת והכל התחיל מהתחלה. "התחלתי להתאמן והבנתי שאין יותר כיף מזה. תאר לך מה עבר עליי. שלושה ימים אני יושב בבית ומשתגע, אז שלושה חודשים? זה היה נראה כמו נצח. כיף לחזור לעניינים אבל זה לא פשוט. אני צריך להיות יותר זהיר, לעשות הכל לאט".

איך מעבירים את תקופת ההחלמה?

"בזמן כזה רצים לעצמך כל הזמן סרטים בראש. הסרט הכי גדול שלי היה במשחק בטדי (2:2, א"י). הייתי כמו משוגע, זומבי. זאת קבוצה שאני שחקן בית שלה, כל העונה חיכיתי לרגע הזה לשחק נגדה. ואז, פתאום אתה מפסיד את זה. זה הכניס אותי למשבר. היה חשוב לי לשחק נגד בית"ר, לתת גול ולהוכיח להם. גם הקהל עשה לי הרבה. נכנסתי לטירוף".

ומה קרה באימונים?

"בכל משחק ששיחקנו היה לי את הלהט להיכנס למגרש ולשחק, אבל לא יכולתי. הייתי 'מבריז' מאימונים של הקבוצה כי לא יכולתי לראות את כל משחקים כשאני יושב בצד. זה כאב, ממש כאב. במקום לנסוע הייתי נשאר בירושלים עם מאמן צמוד. הכי טוב לא לראות".

ועכשיו, אני מניח, אתה מתכוון לחזור לקדמת הבמה.

"קודם כל חשוב לחזור לכושר משחק, שלושה חודשים לא שיחקתי וזה יקרה לאט. החלום שלי הוא לחזור לסגל של הנבחרת האולימפית, בקמפיין הזה. אתה לא מתאר לעצמך מה קרה לי כשישבתי ביציע וראיתי את החברים שלי משחקים נגד נבחרת איטליה. עברתי רגעי משבר ואני מקווה שהם מאחוריי. עכשיו אני מטפל בהצלחה שלי ורוצה לעזור להפועל פתח תקוה להצליח".

אבוחצירה בכושר שיא, יש חלוצים זרים. אתה לא חושש שלא תשתלב?

"כן, אבל אני לא רק חלוץ. יש תחרות על ההרכב אבל מי שטוב משחק ואנסה להוכיח שמקומי שם. קשר ימני, קשר שמאלי, אעשה כל מה שזלצר ומחפוד יבקשו ממני. אני רק רוצה לשחק".

"בית"ר זה ברוכיאן"

את התקופה בבית"ר הוא מתקשה לשכוח. לכן דומה שעזריאל כל כך נפגע כששמע שבהפועל פתח תקוה בודקים אפשרות להחזיר אותו הביתה בגלל חשש לפציעה חוזרת שלא דווח עליה. "היום זה מאחורי", הוא אומר, "צריך לפרגן לצוות המקצועי שידע לעמוד מאחוריי".

דיברת קודם על בית"ר. מה קורה שם היום?

"בית"ר, בגדול, זה אבירם ברוכיאן. אין הרבה מה לומר מעבר לזה. זאת קבוצה עם סגל שחקנים רחב מאוד, אבל יש שחקן אחד שעושה כאן את השינוי הגדול וזה הוא. אני מאמין שבית"ר ירושלים יכולה להביא אליפות, אם היא רק תאמין בעצמה".

והיא מאמינה?

"הפער הוא בסך הכל תשע נקודות, זה לא הרבה. אם הקבוצה תדע לנצח את שלושת המשחקים הראשונים של הסיבוב השני, היא תעלה על דרך המלך. קודם כל, בית"ר חייבת לחזור לנצח בטדי ולעשות את מה שהם יודעים הכי טוב, להציג את הכדורגל הכי יפה בארץ".

מה אתה חושב על מה שקורה שם? אתה מוטרד מהשמועות על עזיבה אפשרית של גאידמק?

"תראה, אני לא יודע אם הוא יעזוב, אבל מה שבטוח הוא ששלושה ניצחונות רצופים עכשיו יכולים לשפר את המצב של המועדון כולו וגם את תמונת האליפות. אני מאלה שרוצים את גאידמק שם".

היית מתמודד על ההרכב אם היית נשאר?

"בקבוצה הנוכחית אני חושב שיכולתי להתמודד על ההרכב. בתחילת העונה, עם הזרים שהיו שם, היה קשה מאוד, קשה מאוד להיכנס לשמונה עשרה. לא יכולתי להתמודד מול אבראו. זאת הסיבה שבגללה עזבתי, רציתי דקות משחק ואת זה לא קיבלתי שם".

במהלך האימון היום קיים הצוות המקצועי והרפואי שיחה עם החלוץ במטרה להחזיר אותו כמה שיותר מהר לכושר. ההערכה, כך הודיעו לו, שהוא יחזור לשחק בעוד שלושה שבועות, אולי אפילו לאחר פגרת חלון ההעברות בעוד חודש. עזריאל: "עשינו תוכנית ועכשיו מחכים, לאט לאט, לא צריך לרוץ כל כך מהר. בואו נגיד את האמת, אם אהיה טוב יזכרו שהייתי טוב. אנשים תמיד זוכרים את הסוף".

  • עוד באותו נושא:
  • חן עזריאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully