וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאמר, שכטר ואלמוג כהן ניקו את השולחן

דור בלך

24.11.2008 / 13:24

השניים התלוננו בפני הבעלים של נתניה על החלטת מתיאוס לספסל אותם. שחקנים בקבוצה על ההחלטה לפתוח עם בה ואומברטו: "ריח רע"

לותר מתיאוס לא אהב את חוסר שביעות הרצון שהפגינו באופן בולט אלמוג כהן ואיתי שכטר, לאחר שלא נכללו בהרכב לשבת, וביקש מדניאל יאמר לשוחח עמם בזמן שזה שוהה בגרמניה. הבעלים זימן את השניים לשיחת בירור בביתו.

הגרמני הדגיש בפניהם כי לא אהב לשמוע על התנהגותם, בעוד השניים התלוננו על כך שהם לא מבינים את החלטת המאמן לספסל אותם כששניהם מגלים יכולת טובה. גם שחקנים בקבוצה הרימו גבה כשראו את ההרכב בשבת ואף ציינו כי להחלטה להעלות את ג'ורג' בה ודניאל אומברטו החלשים על חשבונם של שכטר וכהן יש "ריח רע".

במהלך הפגישה הצהיר איתי שכטר כי היה מעוניין להמשיך עד תום העונה בנתניה ולעזור לה לזכות בתואר, אך אם ככה הם פני הדברים – יעדיף לעזוב כבר בינואר לאירופה. גם אלמוג כהן, שחתם לאחרונה על הארכת חוזהו בשלוש שנים, וקשר את עתידו למועדון בחמש השנים הבאות, ציין כי במידה שהצוות המקצועי לא יבנה עליו הוא יעדיף לעבור לקבוצה אחרת.

עם זאת, נראה כי השניים יחזרו להרכב כבר בשבוע הבא, כשג'ורג' בה ודניאל אומברטו יעזבו את הקבוצה בינואר. "לפי איך שנראינו בשבת, לותר לא יכול להמשיך עם אותו הרכב זה בטוח", ציין שחקן בקבוצה. גם מתיאוס כזכור לא היה מרוצה מהיכולת של שחקניו וציין זאת בפניהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully