וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאלוב: "בשנים האחרונות הייתי חסר ביטחון"

24.11.2008 / 13:45

קשר מכבי חיפה על היכולת האישית שלו: "מודה לאלישע" על הקבוצה: "מוקדם לצאת בהצהרות". קולמה המורחק וגדיר הפצוע ייעדרו מול אשדוד

"אני מודע לדיבורים מסביב. אמרו שאם לא אהיה טוב השנה, ליאור רפאלוב יילך לאיבוד. אני רק בן 22 ויש לי עוד הרבה שנים לשחק. אמנם זו שנת מבחן בשבילי, אבל אני לא חושב שזאת שנה שהייתה הורגת אותי אם לא הייתי טוב", כך אמר הבוקר (שני) קשר מכבי חיפה, ליאור רפאלוב, באימון מכבי חיפה, בתגובה ליכולת הטובה שהוא מפגין העונה. רפאלוב, שכבש עד כה ששה שערים והוסיף שני בישולים, החמיא למאמנו: "אני אמנם לא רגיל לזה בעונות שקדמו לא הצלחתי לכבוש ולא הייתי קבוע בהרכב, אבל אלישע נותן לי את ההזדמנות ואני מאוד מודה לו. הוא תומך בי גם בטוב וגם ברע, אני שמח להחזיר לו על המגרש. היכולת שלי היא תוצאה של ביטחון שהיה חסר לי בשנים האחרונות".

רפאלוב התייחס למשחק מול הפועל פתח תקוה ואמר: "היה חשוב מאוד עבורנו לנצח. התקשורת יצרה סביבנו משברון, ולמרות שאיבדנו חמש נקודות יקרות השגנו ניצחון גדול, עם ארבעה שערים ששחקנים שונים כבשו".

"אנחנו עושים את הדברים השנה בשקט ולא יוצאים בהכרזות", אמר הקשר כשנשאל האם חיפה תזכה באליפות. "מדובר בקבוצה צעירה שבונה את עצמה. כמובן שאני רוצה אליפות, אבל זה לא נכון לצאת בהצהרות. צריך להמשיך בדרך הזאת".

עוד לפני אימון הקבוצה שנערך היום, כינס אלישע לוי את השחקנים ואמר להם: "זה חשוב שניצחנו בפתח תקוה אבל אל תשכחו מה קרה לנו נגד מכבי נתניה וקריית שמונה בבית. איבדנו בתוך חמישה ימים חמש נקודות. יש לנו משחק קשה בשבת מול אשדוד". לוי החמיא לשחקנים על קצב צבירת הנקודות. "עם האווירה הטובה נדלג לסיבוב הבא", אמר.

נראה כי למרות הביקורות גוסטבו בוקולי יחזור להרכב במשחק הבא מול מ.ס אשדוד, בגלל הפציעה של מוחמד גדיר. הקשר ג'ון קולמה ייעדר ועדיין לא ברור מי יחליפו. בקבוצה מקווים שניר דוידוביץ' יוכל לעמוד בין הקורות במשחק בעוד שבועיים מול הפועל תל אביב. מכירת הכרטיסים למשחק כבר החלה.

עדכון ראשון: 11:29, 24/11/08
עדכון אחרון: 13:45, 24/11/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully