וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: סואן בראש רשימת החיזוק

יצחק סולומון

23.11.2008 / 22:24

בקבוצה מתכננים שינוי בינואר והקפטן לשעבר הוא השם אותו היו רוצים לראות שוב במדים האדומים. "הדלת תמיד תהיה פתוחה בפני עבאס"

בבני סכנין מתכננים מהפכה בסגל השחקנים עם פתיחת חלון ההעברות בחודש ינואר. השם החם בסכנין הוא של קפטן הקבוצה בעבר, עבאס סואן, היום בעירוני קריית שמונה. "עבאס הוא בן בית אצלנו והדלת תמיד תהיה פתוחה בפניו", אומר הערב (ראשון) גורם בסכנין.

ידוע כי המאמן אייל לחמן מחזיק מאוד מסואן, שהניף את גביע המדינה בקדנציה הקודמת של המאמן בסכנין. לחמן היה רוצה לראות את עבאס סואן מייצב לו את החלק האחורי, ונותן לו המון שקט במרכז המגרש. בסביבתו של עבאס סואן אישרו כי גורמים בסכנין גיששו אצלו. "הוא לא ממהר לחזור, כי טוב לו בקריית שמונה. היחס אליו מעולה, והוא התאקלם שם מצוין", אומר מקורב לשחקן.

יחד עם זאת, בסכנין לא ממהרים להרים ידיים בנושא, ומתכוונים לפנות בעיקר לרגש של השחקן ולהדגיש בפניו כמה חשוב לחזור הביתה דווקא בתקופה כל כך קשה למועדון. ההערכה היא שחוזה למספר שנים, שיאפשר לו לסיים את הקריירה בבני סכנין, יסייע להחזיר אותו הביתה.

דובר בני סכנין, מונדר חלאיילה בתגובה: "יש מאמן והוא מחליט. כל שחקן שהמאמן ירצה אותו נדאג שהוא יבוא לקבוצה. נעשה ככל יכולתנו כדי לחזק את הקבוצה".

בסכנין קיימו היום אימון שחרור לאחר ההפסד אתמול לבני יהודה. מחר ישתתפו שחקנים מהקבוצה בטקס שמארגן אחד הספונסרים של המועדון, בנק ערבי ישראלי, שמזרים לקבוצה 400 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully