וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלצר: "אנשים פה מאבדים את הראש אחרי שמשהו משתבש"

23.11.2008 / 13:21

מנג'ר הפועל פ"ת, זאב זלצר, כעס על השחקנים בעקבות התבוסה לחיפה. השחקנים חוששים ממחלות לאחר שחוסנו. עזריאל חוזר למגרשים

"אנשים פה מאבדים את הראש אחרי שדברים משתבשים. קיבלנו שני גולים, אז מה? צריך להישאר באותה דרך גם אם מקבלים גול". כך אמר מנג'ר הפועל פתח תקוה זאב זלצר לשחקני הקבוצה, לאחר ההפסד אתמול (שבת) למכבי חיפה. שחקנים בקבוצה אמרו כי זלצר נכנס לחדר ההלבשה כשהוא כועס, אך לאחר הדברים שהטיח בהם נרגע והסביר: "חשובה לי הדרך".

החלוץ שמעון אבוחצירה נראה מאוד מאוכזב לאחר שלא הצליח לכבוש שער עשירי בעשרה משחקים. בקבוצה אמרו בציניות: "אנחנו מוכנים לוותר לו פעם בעשרה מחזורים". הקפטן הקבוע שביט אלימלך נכנס לחדר ההלבשה וניסה לעודד את השחקנים שנראו מצוברחים. "תרימו את הראש, מתחיל שבוע חדש", אמר הקפטן. גם הקפטן הזמני, שוקי נגר, עודד את הצעירים.

לאחר היעדרות של חודשיים יחזור חן עזריאל למגרשים. עזריאל קיבל אישור להתאמן, אך היום לא ייערך אימון והוא ייאלץ לחכות לאימון שייערך מחר. ייתכן וכבר בשבת, במשחק הליגה מול עירוני קריית שמונה, הוא ייכלל בסגל ויישב על הספסל. ההערכה היא שבתוך שבועיים יוכל להיכנס לתמונת ההרכב. שחקני הקבוצה חוסנו אתמול, לאחר המשחק, נגד מחלת השפעת וכמה מהם הביעו חשש בפני הצוות המקצועי שיחלו בימים הקרובים ולא יוכלו להתאמן. בצוות המקצועי הרגיעו אותם ואמרו: "רק 20 אחוז מכם יחלו, לא צריך להתרגש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully