וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוורים ממשיכים לתקוף בארגנטינה

22.11.2008 / 21:32

פליסיאנו לופז ופרננדו ורדאסקו גברו על דויד נלבנדיאן ואוגוסטין קאלרי 7:5, 5:7, 6:7, 3:6, והעלו את ספרד ל-1:2 בגמר גביע דייויס

גמר גביע דייויס עונה בינתיים על כל הציפיות, אלא אם כן מדובר בציפיות של הארגנטינאים. נבחרת ספרד לא ממש מתרגשת מהסטטיסטיקה, שנוטה באופן ברור לטובת המארחות במשחקי הגמר בשנים האחרונות. ארגנטינה היא המארחת, אבל ספרד היא זו שעלתה ליתרון 1:2 בתום היום השני מתוך שלושה במפגש המרתק במאר דל פלטה.

אחרי הנקודה החשובה שהשיג פליסיאנו לופז ביום הראשון מול דל פוטרו, דאג הספרדי לנקודה יקרה נוספת. הפעם הוא עשה את זה ביחד עם פרננדו ורדאסקו, והשניים ניצחו במשחק הזוגות את דויד נלבניאן ואוגוסטין קאלרי 7:5, 5:7, 6:7, 3:6.

כיאה לגמר גביע דייויס, ולאולם מלא ב-11 אלף ארגנטינאים נלהבים - זה היה משחק דרמטי ורב תהפוכות, שהסתיים אחרי יותר משלוש שעות. בסופו של דבר, ההגשות של לופז והפור-הנדים של ורדאסקו עשו את ההבדל במשחק הזה, והספרדים ניצחו אחרי ארבע מערכות.

המערכה הראשונה הייתה צמודה, והארגנטינאים חיכו למשחקון ה-11 כדי לנצל את ההגשות של ורדאסקו ולשבור. במקרה הזה, זה עבד להם בדדרך לניצחון 5:7. הספרדים ניסו להשתלט על המשחק במערכה השניה, והיו קרובים לסגור עניין עוד לפני שהצמדים הגיעו למצב של 5:5. בסופו של דבר, המערכה הזו הוכרעה במשחקון ה-12, כאשר שתי טעויות של קאלרי איפשרו להם להשוות במערכות. המערכה השלישית הייתה הדרמטית במשחק - ורדדאסקו ולופז כיכבו ועלו ליתרון 1:5, אבל הקהל החם דחף את הארגנטינאים לקאמבק מרשים ולשיוויון 5:5 ו-6:6. המומנטום המשיך בתחילת שובר השיוויון כשנלבנדדיאן וקאלרי הובילו הובילו 2:5, אבל הפעם הגיע תורם של הספרדים ל"מיני-קאמבק" לצורך העניין. קאלרי המשיך לבצע טעויות, והם מצידם השיגו חמש נקודות רצופות, בדרך ל-5:7 בשובר השיוויון ו-1:2 במערכות. שובר השיוויון הדרמטי הזה כיבה לגמרי את הזוג הארגנטינאי, ואחרי כזה דבר - גם הקהל במאר דל פלטה לא עזר לו להתאושש. הספרדים ניצחו 3:6 במערכה הרביעית.

כדי לזכות בתואר דייויס שלישי בהיסטוריה שלה ובעשור הנוכחי, ספרד זקוקה לניצחון אחד בלבד בשני המשחקים שיתקיימו ביום ראשון. יום המשחקים האחרון היה אמור להיפתח בהתמודדות בין שני הטניסאים הבכירים - דויד פרר וחואן מרטין דל פוטרו. הארגנטינאי המורג 9 בעולם עדיין בספק למשחק הזה בגלל פציעה בברך, והקפטן הארגנטינאי מאנצ'יני יחליט על זהות השחקן סמוך לשעת המשחק. אם דל פוטרו לא יעלה, חוזה אקאסוסו צפוי להחליפו. במידדה ופרר ינצח, המשחק החמישי בין דויד נלבנדיאן לפליסיאנו לופז - יקבע את זהות האלופה.



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully