וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפי בירנבוים: "כל עוד לא אמרו לי כלום, אני המאמן"

22.11.2008 / 20:05

מאמן מכבי ת"א, שמעמדו מעורער מאוד, ניסה לשדר עסקים כרגיל. ההנהלה אמורה לדון במצב. הקבוצה התאמנה באווירה קודרת במיוחד

מערכת וואלה!

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מעמדו של אפי בירנבוים במכבי תל אביב הולך ומתערער. לאורך סוף השבוע ערכו ראשי הקבוצה התייעצויות מרובות, כאשר חלק מהבעלים סברו כי יש להיפרד מהמאמן באופן מיידי, בעוד אחרים טרם החליטו סופית. מספר שמות כבר הועלו כמחליפים אפשריים לבירנבוים, וגישושים נערכו בכיוונם. שמו של פיני גרשון עלה ונבדק, כמו גם שמו של שרון דרוקר וכן מספר מאמנים נוספים.

בירנבוים יעמוד על הקווים במשחק הליגה מחר (ראשון, 19:40), כשמכבי תל אביב תארח את גבעת שמואל, אולם ייתכן כי גם ניצחון במשחק הזה לא יציל את משרתו. אוהדים בודדים הגיעו הערב לאימון הקבוצה, חילקו לשחקנים מכתבים אישיים וניסו לעודד את רוחם. קודם לאימון ערכו שחקני הקבוצה שיחה, ללא נוכחותם של צוות המאמנים.

בירנבוים עצמו ניסה לשדר עניינים כרגיל באימון הערב שערכה מכבי, אשר נערך באווירה די קודרת. "מחר יש לנו עוד משחק ליגה, אנחנו משחקים בבית וצריכים לבוא ולנצח", אמר המאמן. "אני קורא ושומע כל מה שקורה מסביב לקבוצה, אבל אני שומר את התחושת שלי לעצמי. את הביטחון שלי אני שואב ממקום אחר, לאו דווקא מכדורסל. אני מרגיש כמו כל מאמן בעולם, כמו בריאל מדריד או ברצלונה, או צ'לסי. כל עוד לא אמרו לי כלום, אני המאמן.

"ההפסד לירושלים לא היה סתם הפסד, אבל חבורה של גברים צריכה לדעת לצאת מזה", המשיך בירנבוים. "מי שמתעסק בספורט צריך לדעת לשים דברים בצד ולהתארגן למשחק הבא. קיבלנו בעיטה בתחת, אבל האוהדים מחזקים את הקבוצה ומחזקים גם אותי".

"אני ממשיך לעבוד ומנסה לשפר את יכולתי", הוסיף אסטבן באטיסטה. "מערת היחסים שלי עם הנשיא והשחקנים טובה מאוד". כשנשאל אודות טיב יחסיו עם בירנבוים, אמר הסנטר האורוגוואי כי "אף אחד לא אומר שצריך להיות חברים של המאמן. אנחנו מקצוענים. הדבר שאני רוצה לעשות זה לשחק ולעזור לקבוצה".

דרק שארפ התייחס גם הוא למצב הרגיש. "למאמן קשה כי הוא צריך לבחור בין השחקנים, ואלה שלא מקבלים דקות מאבדים כך את הביטחון. יש לנו קבוצה חדשה וזה לוקח זמן להתחבר. אנחנו צריכים ללמוד ולהביט קדימה".

כפי שפרסמנו אמש, מכבי צפויה לבצע שינויים גם בסגל השחקנים. פרט לבאטיסטה, שנחשב זו תקופה ארוכה למועמד כמעט וודאי לעזיבה, גם מעמדם של טריי סימונס וג'ייסון וויליאמס מעורער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully