וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מוחמד גדיר ייעדר חודש

23.11.2008 / 9:22

חלוץ מכבי חיפה, שכבש את שער הבכורה ב-1:4 על הפועל פ"ת, ייאלץ לעבור ניתוח בברכו. לוי: "יש פה שילוב מצוין בין צעירים לוותיקים"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

מכבי חיפה שמרה אמש (שבת) על מקומה הראשון בטבלת ליגת העל בתום הסיבוב הראשון, כאשר טיילה לניצחון 1:4 באורווה על הפועל פתח תקוה. הירוקים ניצלו את היעדרותו של השוער שביט אלימלך מהרכב המארחים, וכבשו בבעיטות מרחוק מרגלי גדיר, רפאלוב, כיאל (כדור שפגע בו לאחר בעיטה חופשית של רפאלוב) ואפילו שלומי ארבייטמן, שמצא את הרשת בכדור חופשי מדויק בתוספת הזמן.

בחיפה היו מרוצים מאוד מיכולתו של מוחמד גדיר, שהבקיע את השער הראשון, אך היום (ראשון) התאכזבו לגלות כי לאחר שהשחקן שנפצע בקרסולו ועבר בדיקת MRI - נודע כי הוא יושבת לחודש וייאלץ לעבור ניתוח בברכו. בבדיקה התגלה כי לשחקן יש קרע במיניסקוס החיצוני.

"השער שהבקעתי היה מאוד חשוב עבורי", סיכם אמש החלוץ שלומי ארבייטמן. "אני שמח שהצלחתי להבקיע ומקווה שזה יפתח לי את הדרך מחדש. נקווה שזה גם יוסיף לי גם דקות. הניצחון הקבוצתי הכי חשוב, אבל אני באמת מתרגש לחוור להבקיע". ארבייטמן ימשיך לשקול את עתידו עד חודש ינואר בתקווה לשחק. מאמן הפועל תל אביב אלי גוטמן עדיין מעוניין בו.

המאמן המנצח אלישע לוי, אמר בסיום: "היה חצי ראשון מצוין שלנו וכבשנו שערים יפים. בחצי השני התגוננו, אבל אני שמח שגם שלומי ארביטמן כבש. לא נרדמנו במחצית השנייה. פתח תקוה עשו הכל כדי לחזור למשחק, אנחנו מצידנו יצאנו למתפרצות והנענו כדור, ואני שמח שלא איפשרנו להם לחזור למשחק".

לוי הוסיף: "חזרנו למסלול הניצחונות מול קבוצה מצוינת. יש לנו סגל חזק וחיבור טוב בין צעירים כמו גדיר וגולסה לחבר'ה הותיקים. אני חושב שיש לנו תלכיד טוב".

הבלם אלון חרזי שהציג יכולת טובה אמר: "אני לא מסתכל על עצמי כתופעת טבע אלא אני מרגיש טוב ומשתדל לתת הכל. אני שמח מאוד שדרך המשחק שלי והבישולים השחקנים הצעירים מניבים תפוקה. יש לנו סגל טוב ועמוק וזה בא לידי ביטוי. זה לא דבר פשוט להבקיע ארבעה שערים בפתח תקוה". על האליפות אמר: "יצרנו ציפיות בתחילת העונה בעקבות זה ששיחקנו טוב. מי שניפח את זה היא התקשורת".

במחצית התעמת הבלם ליאוניד קרופניק עם החלוץ שמעון אבוחצירה שדחף אותו. השניים לא דיברו לאחר המשחק אבל גם לא נוצר ביניהם עימות נוסף בהמשך המשחק.

מחפוד: "לא יכול להיות שנספוג רביעייה בבית"

בהפועל פתח תקוה התקשו להבין איך ספגו במשחק שקול שכזה ארבעה שערים. המאמן אלי מחפוד: "היינו טובים, אבל היה משחק מוזר. פתחנו טוב, אבל ספגנו את הגול הראשון ממשהו לא מתוכנן. היינו טובים היום ואני לא חושב שחיפה הגיעו למצבים, פשוט אצלם הכדורים נכנסו ואצלנו לא. לא יכול להיות שאנחנו סופגים ארבעה שערים בבית, אם אנחנו רוצים להיות טובים ולרוץ בצמרת".

מחפוד גם התייחס לשוער שניר דורי, שהיה חלש מאוד: "שניר שוער טוב והוא הוכיח את זה בעונה שעברה. הוא היה טוב, אבל הגולים שספגנו היום היו מוזרים". על המשך העונה אמר מאמן פתח תקוה: "אנחנו צריכים לא להסתבך בתחתית. נחשוב ונראה מה אפשר לעשות. צברנו 14 נקודות ומבחינת הצפי שלנו זה בסדר גמור. אם ניקח שוב 14 נקודות בסיבוב השני זה גם יהיה טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully