וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי ליג: ניו זילנד זכתה באליפות העולם

רועי פרידמן

22.11.2008 / 14:07

הקיוויז הדהימו את אוסטרליה, ניצחו 20:34 וקטעו רצף של שש זכיות רצופות של הקנגורוז בתואר: "עשינו את זה, לא ייאמן"

בשנה שעברה, באליפות העולם בראגבי יוניון, הגיעו האול בלאקס של ניו זילנד כפייבוריטיים ברורים, אבל כשלו כדרכם. בגמר אליפות העולם בראגבי ליג דווקא הייתה ניו זילנד האנדרדוג מול אוסטרליה העדיפה בהרבה, אבל הפעם הפתיעה אפילו את עצמה, ניצחה 20:34 וזכתה בגביע.

אוסטרליה, ששולטת בענף בצורה מאסיבית בשנים האחרונות, כיוונה אל התואר השביעי ברציפות שלה, ואף הביסה את ניו זילנד 6:30 בשלב המוקדם. אוסטרליה סגרה את המחצית עם יתרון 12:16, ונראה היה שזו שאלה של זמן עד שתבעיר מנועים ותברח. אלא שהקיוויז עלו ליתרון 20:22 ואז נרשם מהלך המפתח במשחק - לאנס הוהייה מניו זילנד הוחזק על ידי האוסטרלי ג'ואל מונאהאן, שופט הוידאו נתן טריי עונשין, ועם ההמרה עלו הניו זילנדים ל-20:28. הם הוסיפו עוד טריי, שישי שלהם במשחק, והמרה, עלו ל-20:34 ונתנו את האות לחגיגות.

"היו לי כמה הזדמנויות במשחקים גדולים, וזה היה המשחק הגדול ביותר שלי", אמר קפטן ניו זילנד נת'ן קיילס. "עשינו את זה וזה לא ייאמן. ידענו שאנחנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב מאשר במשחק הקודם מולם". בנג'י מרשל, שסבל מהיסטוריה רוויית פציעות, הוסיף: "אחרי כך מה שעברתי, ההרגשה היא מדהימה".

  • עוד באותו נושא:
  • ראגבי ליג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully