וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאתכו חזר לאימונים ותורגל בהרכב הראשון

קרן שמש

22.11.2008 / 13:04

טרם ברור אם הקשר יפתח בדרבי. גוטמן בחן את דה סילבה כמגן הימני ויחזיר להרכב את טופוזאקוב. האוהדים בטירוף, המשטרה שיגרה אזהרה

יומיים לפני הדרבי התל אביבי, במתחם חודרוב כבר מרגשים את הלחץ. האוהדים האדומים תלו הבוקר (שבת) שלטי עידוד סביב מגרש האימונים, שכללו סיסמאות כמו, "תהיו רעים", "לא לפחד", "לא לוותר", "לחימה" ו-"אגרסיביות". כ-40 אוהדים הגיעו לתמוך בקבוצה, ובמקום נכחו מספר שוטרים.

ביברס נאתכו, שלא התאמן בימים האחרונים לאחר שנפצע ברגלו, חזר לאימונים ותורגל בהרכב הראשון. דאגלס דה סילבה תורגל שוב בעמדת המגן הימני, ועמרי קנדה תורגל בהרכב השני. הבלם הבולגרי אלין טופזאקוב, שחוזר להרכב, תורגל הבוקר לצידו של וואליד באדיר. שי אבוטבול, שלא פתח במשחקים האחרונים, תורגל היום גם הוא בהרכב הראשון.

בחלקו הראשון של האימון תרגל גוטמן מערך התקפי שכלל את מהראן לאלה לצידו של סמואל יבואה. בחלקו השני של האימון לאלה החליף את גופיית ההרכב עם עידן סרור. גוטמן הקפיד להעיר לחניכיו לאורך האימון, וביקש מהשחקנים דיוק ועומק במשחק.

משטרת מרחב יפתח העבירה מספר הוראות לקהל האוהדים לקראת משחק הדרבי, ביניהן הנחיה שלא לרכוש כרטיסים מספסרים, אוהד אשר ייתפס עם כרטיס מזויף לא ייכנס למשחק, ומסתכן במעצר ופתיחת תיק פלילי נגדו. עוד מבהירה המשטרה כי לא תתאפשר כניסת אוהדים שתויים לתחומי המגרש, וזאת כדי לא לסכן אוהדים אחרים.

משטרת ישראל תבצע בדיקות קפדניות בכניסה למגרש וכן בדיקות בפריפריה סביב המגרש, אוהד אשר ייתפסו ברשותו אבוקה/ רימון עשן/ חפץ פוגעני ייעצר, ויובא לבית המשפט להארכת מעצרו. המשטרה מזהירה מכל ניסיון לבצע וונדליזם ביציעים, ומוסיפה כי משטרת ישראל תפעיל כוחות סמויים לאיתור חשודים בביצוע וונדליזם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully