וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קול הדרום

22.11.2008 / 13:45

אטלנטה תארח את קרוליינה, במשחק שיעמוד במוקד המחזור ה-12. אינדיאנפוליס בסן דייגו, ניו אינגלנד במיאמי והג'טס מול טנסי

ברגע שקבוצות ה-NFL מחליפות קידומת במספר המשחקים שלהן, מתחילים לראות כבר את ינואר. וכך, לאחר שכל קבוצה גמאה עשרה משחקים, אנחנו מתחילים לקבל תמונה ברורה קצת יותר. אבל רק קצת, כי בחטיבות כמו ה-AFC מזרח וה-NFC דרום יש מלחמת עולם. מישהו אמר "כאוס"?

מה עשינו ביום חמישי ובשבוע שעבר? ראשית, המדור הוא 3 מ-3 בימי חמישי (האח, הידד!), ו-10 מ-16 בסך הכל, כשהמאזן העונתי עומד על 94 מ-160 (58.75 אחוז). ועכשיו, בואו נראה מה מכינות לנו הרשתות.

METV:

20:00: טנסי - ניו יורק ג'טס

23:15: אריזונה - ניו יורק ג'איינטס

FOX:

20:00: בולטימור - פילדלפיה

23:15: אטלנטה - קרוליינה

ESPN:

3:15, בין ראשון לשני: אינדיאנפוליס - סן דייגו

3:30, בין שני לשלישי: ניו אורלינס - גרין ביי

שידורי פוטבול מרוכזים ניתן לראות בכל יום ראשון בפאב "הברון", מוהליבר 4 ראשון לציון. במקום מסך פלזמה ומקרן המשדר שני משחקים במקביל, יחד עם מבצע "בירה ללא תחתית" עד סוף המשחק השני. למידע ובירורים - רן לטוביץ' (אחד החצאים של שיכוריהו ומסטוליהו) - 054-4953453.

פארב מחכה לקולינס (שעה ראשית - 20:00)

טנסי (0:10) - ניו יורק ג'טס (3:7)

לקבוצה אחת יש ארבעה ניצחונות רצופים, לשניה עשרה. מי תנצח במפגש הזה? אם זה תלוי במאמנים, לג'ף פישר יש יתרון עצום על אריק מנג'יני, שהרצף של הג'טס נוצר למרות שהוא עומד על הקווים ולא בזכותו. ברט פארב ינסה לנצל את שבוע המנוחה הארוך ולחדור את הגנת הטייטאנס המעולה, אבל הג'טס כבר לא יכולים להתמקד רק בהגנת הריצה לאור היכולת של קרי קולינס בשבועות האחרונים.

התחזית: ניצחון לטנסי, אם כי פארב יעשה לה חיים קשים


דטרויט (10:0) - טמפה ביי (3:7)

צרות גדולות לליונס, שעדיין נמצאים בסכנת כניסה להיסטוריה יחד עם... טמפה ביי, כקבוצות היחידות בתולדות הליגה שרשמו עונה ללא ניצחון. הבאקנירס ישמחו להשאיר את הקבוצה שלהם מ-1976 יחידה על הלוח, כי ניצחון יהיה הכרח ב-NFC דרום החזק. לאחר שהתברר שארנסט גרהאם סיים את העונה, יישא ווריק דאן בן ה-33 במרבית הנטל בריצה של הבאקס. דאנטה קולפפר שוב יפתח כקוורטרבק של דטרויט.

התחזית: ניצחון לטמפה ביי


קנזס סיטי (9:1) - בפאלו (5:5)

בפאלו, הו בפאלו. ארבעה הפסדים רצופים הורידו את הבילס לתחתית ה-AFC מזרח, וכעת הם יוצאים למשחק שאותו אסור להם להפסיד אם הם רוצים להשאיר את תקוות הפלייאוף בחיים. נגד קליבלנד רשם מרשואן לינץ' את משחק 100 היארד הראשון שלו העונה, ובבפאלו יטחנו אתו הרבה קרקע לנוכח הגנת הריצה החלשה של הצ'יפס. טיילר ת'יגפן וחבריו היו קרובים להפתיע את סן דייגו ואת ניו אורלינס, אבל נשארו עם חצי תאוותם בידם. והפעם?

התחזית: ניצחון לבפאלו


בולטימור (4:6) - פילדלפיה (1:4:5)

אריאל גרייזס כתב השבוע שבעצם הסיבה הגדולה ביותר לבטל את התיקו היא כדי שלא יצטרכו למנות אותו כאחת האפשרויות להדחה מהפלייאוף ("קבוצה X תעפיל במקרה שקבוצה Y תפסיד או תסיים בתיקו..."). אצל האיגלס האפשרות הזו כבר לא תאורטית לאחר השוויון המביש בסינסינטי, הם באמת עלולים לסבול מהתוצאה הזו. בולטימור נדרסה במדולנדס על ידי הג'איינטס, ומחפשת ניצחון כריבאונד שישאיר אותה במרדף אחרי פיטסבורג.

התחזית: ניצחון לרייבנס (או תיקו)

הפנקס של הפטריוטס עדיין פתוח

מיאמי (4:6) - ניו אינגלנד (4:6)

במפגש הקודם בין השתיים התעללו רוני בראון והדולפינס בניו אינגלנד על ידי ה"ויילדקאט", סנאפ ישיר לרץ האחורי. בראון גמר את ההגנה המופתעת של הפאטס עם ניצחון ענק בפוקסבורו, 13:38. אבל קבוצות למדו להתמודד עם הויילדקאט, ואפילו אוקלנד הסתדרה איתו מצויין בשבוע שעבר. מאט קאסל עשה קאמבק נאה מול הג'טס, מה שלא הספיק לניצחון, מיאמי עושה מה שצריך כדי להישאר חזק בתמונת הפלייאוף, עם ארבעה W ברצף.

התחזית: ניצחון לניו אינגלנד


קליבלנד (6:4) - יוסטון (7:3)

הבראונס חזרו תאורטית למאבק הפלייאוף בצפון אחרי הניצחון בבפאלו, הטקסאנס כבר מתכננים את העונה הבאה, כרגיל. בריידי קווין צפוי לשחק למרות אצבע שבורה, קלן ווינסלו, הפצוע המתמיד, עדיין בסימן שאלה למשחק בשל פציעת כתף. סייג' רוזנפלס ימשיך לפתוח ביוסטון.

התחזית: ניצחון לקליבלנד


סט. לואיס (8:2) - שיקגו (5:5)

שתי הקבוצות הובסו בשבוע שעבר, אבל בעוד אצל הברס תבוסה כמו ה-37:3 בגרין ביי אינה עניין שבשגרה, הראמס שוב ספגו 35 נקודות כבר במחצית הראשונה, ורק המתיקו את הגלולה ב-35:16 בסן פרנסיסקו. קייל אורטון היה חלש מאוד בלמבו פילד, ולאבי סמית' מייחל להחלמה מלאה של הקרסול שלו. אורטון לא יוכל למצוא מלפניו את התופס מרטי בוקר, שייעדר בגלל פציעה בברך. סטיבן ג'קסון שוב בחוץ, ובלעדיו הראמס הם באמת כלום.

התחזית: ניצחון לשיקגו


ג'קסונוויל (6:4) - מינסוטה (5:5)

לג'אגוארס זו תהיה הזדמנות כמעט אחרונה לתפוס את הרכבת, כי הפסד ביתי נוסף יהפוך את משימת הפלייאוף שלהם לקשה עד בלתי אפשרית. מינסוטה, שפתחה את העונה עם מאזן 3:1, אוחזת בכס הנהג ב-NFC צפון, אבל המצב שם כל כך עדין, שגם לשחקנים של בראד צ'ילדרס עדיף לא להפסיד.

התחזית: ניצחון לוייקינגס


דאלאס (4:6) - סן פרנסיסקו (7:3)

רגע לפני שהעונה שלהם הופכת להיות יותר מסובכת ממבחן במתמטיקה 3 יחידות (כן, כן, תצחקו, יש כאלה שאפילו זה היה קשה להם), הקאובויס ניצחו בוושינגטון ויצרו פלונטר בקרב על המקום השני ב-NFC מזרח. טוני רומו חזר, ואולי לא היה בכושר מלא אבל לפחות השיב את האמונה לחבריו לקבוצה. בצד השני, הניינרס נהנו מטיול מול סט. לואיס, ובעונה כזו גם זה לא עניין של מה בכך. שון היל ינסה להפתיע את הקבוצה של אמריקה, זה לא יהיה קל.

התחזית: ניצחון לדאלאס

ענקים במדבר (שעה ראשית: 23:05-23:15)

אריזונה (3:7) - ניו יורק ג'איינטס (1:9)

אי-זה משחק צפוי לנו בפיניקס! קורט וורנר והמטווחים של הקרדינלס מול ברנדון ג'ייקובס והג'איינטס המאיימים. לאחר שסבל מפציעה ושיתופו במשחק עמד על סימן שאלה גדול, ג'ייקובס ישחק מול הגנת ריצה המדורגת 7 בליגה. הענקים ינסו להגיע לוורנר, שעד כה מועמד העונה ל-MVP. בכל מקרה, בואו נגיד שמשעמם לא יהיה במשחק הזה, וש-FOX שיחקו אותה עם השידור שלו.

התחזית: ניצחון לג'איינטס


אטלנטה (4:6) - קרוליינה (2:8)

וכולם ביחד: אי-זה משחק צפוי לנו באטלנטה! אחרי שיורטו לקרקע על ידי דנבר, מאט ריאן והפאלקונס חושבים רק על ניצחון, כי הפסד יגרום לכך שראשות ה-NFC דרום תהפוך לחלום רחוק. אצל הפנתרים השיטה היא "מכוער זה יפה". הניצחונות שלהם לא אסתטיים במיוחד, אבל הברק והרעם על הקרקע (ד'אנג'לו וויליאמס וג'ונת'ן סטיוארט) מחפים על החולשה האווירית של ג'ייק דלהום.

התחזית: ניצחון לקרוליינה


דנבר (4:6) - אוקלנד (8:2)

הניצחון באטלנטה נתן חיים חדשים לברונקוס הבלתי יציבים, שלאחר הרבה שבועות של חוסר יציבות עמדו במבחן-חוץ רציני ביותר. במשחק המוקדם יותר בין השתיים העונה לא התקשו הברונקוס לרטש את הריידרס 14:41, ולמרות שאוקלנד כמעט הפתיעה במיאמי, לא צפויות להם בעיות גם הפעם.

התחזית: ניצחון לדנבר


סיאטל (8:2) - וושינגטון (4:6)

אחרי פתיחה יפה של העונה, כשלו ג'ים זורן ושחקני וושינגטון בשני המבחנים הביתיים שלהם והפסידו לפיטסבורג ולדאלאס. מה שצריך להדאיג את זורן היא היכולת ההתקפית של ג'ייסון קמפבל וסנטנה מוס, שנפגעה קשות בשל פציעת הברך של קלינטון פורטיס. האחרון בסימן שאלה למשחק, ומי שעשוי לפתוח הוא לא אחר מ...שון אלכסנדר, שחוזר לקבוצה שבה רשם 9,429 יארדים, שיא מועדון לרץ אחורי. מאט האסלבק ימשיך לשתף פעולה עם דיון בראנץ' במשחק האווירי בסיאטל, והשניים יקוו לתוצאות טובות יותר מאשר מול אריזונה.

התחזית: ניצחון לוושינגטון

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

זכור את אשר עשו לך בפלייאוף

סן דייגו (6:4) - אינדיאנפוליס (4:6) - בין ראשון לשני, 3:15

בעונה שעברה היה לצ'ארג'רס את המספר של הקולטס, כשניצחו אותם בעונה הרגילה וגם הדיחו אותם מהפלייאוף. השנה, סן דייגו מגיעה במצב הרבה פחות סימפטי עם חרב הדחה ממשית מהפלייאוף. גם עבור הקולטס זה משחק חשוב, גם כדי להמשיך את מומנטום שלושת הניצחונות הרצופים וגם על מנת לצבור עוד כוח במאבקי הויילד קארד מול היריבות לחטיבה. לרג'י וויין מאינדי יש היסטוריה של הצלחות מול סן דייגו, הבעיה היא שפייטון מאנינג מתקשה להתמודד עם אנטוניו קרומארטי, מגן הפינה של הצ'ארג'רס. שימו קיסמים בעיניים, מומלץ להישאר ערים.

התחזית: ניצחון לסן דייגו


ניו אורלינס (5:5) - גרין ביי (5:5) - בין שני לשלישי, 3:30

על משחק כזה אין אף מילה להגיד מלבד "שוט אאוט". שתי הקבוצות צפויות להפעיל נשקים כבדים מהאוויר - דרו בריס בניו אורלינס וארון רוג'רס, שחזר לעצמו ב-3:37 על שיקגו בשבוע שעבר. תוסיפו לצרות של הסיינטס את היעדרותו של מגן הפינה ארון גלן, ותקבלו תרכובת נאה למשחק של 60+ נקודות. רג'י בוש עשוי לחזור, אם כי לא החלים לחלוטין מפציעת הברך שלו.

התחזית: ניצחון לגרין ביי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully