וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת - מכבי חיפה: "ננסה לנצח ולשחק כדורגל יפה"

20.11.2008 / 15:10

מנג'ר המארחת לא מרכין ראש בפני המוליכה. אבוחצירא ישחק, דורי במקום אלימלך. שחקני חיפה נזהרים מויזה. גדיר ישחק, לא ברור אם בהרכב

במכבי חיפה ינסו לשמור בתום המחזור הקרוב, שינעל את הסיבוב הראשון של ליגת העל, על המקום הראשון. בשביל לעשות זאת, הקבוצה תצטרך לנצח מחר (שבת, 17:10, שידור ישיר בספורט 1) במגרש ה"אורווה" את אחת הקבוצות האטרקטיביות בליגה, הפועל פתח תקוה. אלישע לוי ייתן במה גם למוחמד גדיר הצעיר, על פי סיכום עם שחר שמעוניין לקדם את השחקן. עדיין לא ברור האם יפתח בהרכב על חשבונו של גוסטבו בוקולי, אבל ברור שהוא יקבל הזדמנות כשחקן הרכב במחזורים הבאים. במועדון מעריכים ש-1500 אוהדים לפחות יגיעו לעודד בפתח תקוה.

המאמן, אלישע לוי, ערך אסיפת קבוצה לקראת המשחק בה הזהיר את שחקניו מהיכולת של ג'וניור ויזה ושמעון אבוחצירא. "הם שחקנים מהירים. שחקו בזהירות", אמר המאמן.

הרכב משוער, מכבי חיפה: אמיר אדרי; אלון חרזי, ליאוניד קרופניק, דקל קינן, פיטר מסיללה; בירם כיאל, ג'ון קולמה, גוסטבו בוקולי (מוחמד גדיר), ליאור רפאלוב; יניב קטן, ת'מבינקוסי פנטאני (שלומי ארבייטמן).

שביט אלימלך בחוץ, אבוחצירא כנראה בפנים

חיפה תנסה להתנחם בחסרונו של קפטן הפועל פתח תקוה, שביט אלימלך. השוער סובל מקרע קטן בשריר ושניר דורי, שגילה בעונה שעברה (בליגה הלאומית) יכולת טובה, ינסה להוכיח שמקומו גם בליגת העל. יש לציין כי ההחלטה הסופית תתקבל רק מחר בבוקר. בהפועל פתח תקוה החליטו ששוקי נגר יהיה הקפטן המחליף, ואם לא יעלה בהרכב ימצאו קפטן אחר. בכל מקרה, ההערכה היא שנגר יפתח ואבי ריקן ישחק כקשר.

אם אבוחצירא לא יימצא כשיר לאחר מבחן הכשירות שיערוך, עמנואל אוסיי בנאיני יחליפו בהרכב. פטי נימבה החלים מפציעה וישחק, אך למרות זאת הצוות המקצועי ביקש מעומרי רון להיות בכוננות.

"אנחנו מתמידים בשיטה שלנו, למרות שהיריבות שונות", אמר המנהל המקצועי זאב זלצר לאחר האימון המסכם. "מכבי חיפה מובילה את הטבלה ונשתדל, מעבר לניצחון, לשחק כדורגל יפה. נגד מכבי חיפה צריך שכל הקבוצה תהיה טובה ולא רק שחקן אחד. זאת קבוצה עם איכות גבוהה מאוד והרבה שחקנים טובים. בבית שלנו הסיכויים לנצח גבוהים יותר".

המגן השמאלי בוריס מאירוביץ' שוחרר לאחר שהתברר כי הוא לא מגן שמאלי. זלצר והמאמן אלי מחפוד ערכו תחקיר וגילו כי מדובר בקשר אחורי שבועט ברגל ימין וסוכנו קיבל הודעה על כך.

הרכב משוער: שניר דורי; אורי אוזן, גל כהן, סטיבן אופיי, שוקי נגר; קוני דג'קרידג'ה, מרק גורמן (אייל שן), אבי ריקן, ג'וניור ויזה; פטי נימבה, שמעון אבוחצירא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully