וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - מכבי פ"ת: "הגיע הזמן שננצח גם בבית"

יצחקי וזיו ייעדרו משורות האלופה שמחפשת ניצחון ביתי ראשון. היריבה ערכה אסיפת חירום. זוארץ לשחקנים: "תתעוררו". בסטיאניני וגנון בהרכב

יואב זיו וברק יצחקי הפצועים לא יהיו בסגל בית"ר ירושלים במשחק מחר (שבת, 19:30, שידור ישיר בספורט 1) מול מכבי פתח תקוה, שם תחפש הדאבליסטית ניצחון ביתי ראשון העונה. אלירן דנין וטוטו תמוז יתפסו את מקומם. שמעון גרשון, שקיבל מנוחה בחודש האחרון כדי שפציעתו הכרונית במפשעה תחלים, התאמן השבוע כרגיל אך יפתח על הספסל. פרט לשני הפצועים, עטר ימשיך לתת את הקרדיט לשחקנים שניצחו את נתניה ביום שני.

ראובן עטר קיים אסיפה נוספת לפני האימון, בה הקרין לשחקניו קטעים נבחרים של מכבי פתח תקוה העונה, והזהיר את שחקניו מההתקפות המתפרצות שלהם, ומהמהירות של ליאור אסולין. "אני רוצה המשכיות ביכולת שלכם גם במשחק מחר. עברנו ארבעה משחקים בהם הצגנו יכולת טובה ובשלושה מהם השגנו את הנקודות. הגיע הזמן שננצח גם בבית, ואם נמשיך להציג את אותה יכולת מהמשחקים האחרונים, אין סיבה שלא נביא שלוש נקודות ראשונות בטדי".

הרכב משוער: טברטקו קאלה, דוד אמסלם, כריסטיאן אלברז, אלירן דנין, אריק בנאדו, דרק בואטנג, מיכאל זנדברג, אבירם ברוכיאן, דאריו פרננדס, עמית בן שושן וטוטו תמוז

"תפסיקו להיות ממורמרים. לא סופרים אותנו"

אסיפת חירום במכבי פתח תקוה לפני המשחק מול בית"ר ירושלים מחר (שבת) בטדי. היו"ר משה זוארץ כינס אתמול בערב את השחקנים וביקר אותם על התנהלותם. "אתם צריכים להתעורר כבר", תקף זוארץ ."תפסיקו להיות כבר ממורמרים, יש כאן כמה שחקנים כאלה. התקשורת לא סופרת אותנו". שחקנים בקבוצה סיפרו כי זוארץ זעם בצדק: "קצב צבירת הנקודות במחזורים האחרונים לא גבוה, יש לנו שלושה משחקי חוץ רצופים, גם בסכנין ובנתניה, אסור לאבד את המומנטום כי אחרת נהיה קבוצת תחתית. זה חודש קריטי".

המגן קובי גנון יחזור להרכב על חשבונו של נאור פסר שספג באמצע השבוע מכה ולא יהיה כנראה גם בסגל. עומר בוקסנבוים ימשיך לפתוח בקישור. עומר דמארי יידחק לספסל בגלל מחלה ופבלו בסטיאניני, שהוענש במחזור הקודם וישב על הספסל לאחר שהוזהר כי הוא לא מגלה יכולת טובה – יחזור להרכב. הבלם בובאן גרנצ'ארוב ינהיג את מרכז ההגנה לאחר שחזר ממשחק נבחרתו, מקדוניה, שהפסידו למונטנגרו באמצע השבוע בתוצאה 2:1. דליבור סטבאנוביץ' שלא הורשה לצאת למשחק נבחרתו, סלובניה, יפתח גם הוא.

הרכב משוער: אוהד כהן; אמסעיל עאמר, מורד מגמאדוב, בובאן גרנצ'ארוב, קובי גנון; סולי צמח, סירמאנה דמבלה, דליבור סטבאנוביץ', עומר בוקסנבוים; ליאור אסולין, פסלו בסטיאניני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully