וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לה מרמור מאת אבי לוזון

עו"ד אורי שלף

21.11.2008 / 12:51

אורי שלף סופסוף הקשיב לאימו ובמקום לרבוץ מול ערוצי הספורט בטלוויזיה, הלך לראות אופרה. דווקא שם, הוא נזכר פתאום ביו"ר ההתאחדות

אתמול לפני השינה, בעוד מחשבותי נודדות שוב בין תרגילי כדורסל גאוניים ולא ישימים לבין יכולות על טבעיות שהייתי רוצה לאמץ (שנובעות מהתמכרות קשה לסדרה גיבורים), הגעתי למסקנה מדאיגה בקשר לאורח חיי. אני מאמן כדורסל, כותב טור במדור ספורט, מחזיק במנוי לבלומפילד וחובב מושבע של כל שידורי הספורט בטלויזיה. וכך אני מוצא את עצמי מוקף בספורט: כדורגל ישראלי, אנגלי, וספרדי בשבת, עוד כדורגל אירופאי וכדורסל ישראלי בראשון, שוב ליגת העל בכדורגל וכדורסל בשני, שלישי פעמיים כי טוב: משחק של הפועל אוסישקין וליגת האלופות, ברביעי ליגת האלופות מקבלת את הבמה הראויה, ויום חמישי בערב כמובן מוקדש כל כולו, טוב זאת כולם כבר יודעים... לאימון של הפועל אוסישקין. אני פותח את היום עם אתרי הספורט באינטרנט, ממשיך עם עיתוני הספורט בזמן ארוחת הצהריים וכמובן שאני לא מחמיץ שום מהדורה של חדשות הספורט ושל יציע העיתונות כולל השידורים החוזרים, וכל זה בלי להזכיר את ליגת הNBA שאך החלה. איך אימא שלי נהגה לומר בשלהי שנות ה-80 : " להזכירך, הבגרות מחר היא לא על המשחק היום בלילה...".

וכך קרה שהחלטתי איכשהו שיש בי צורך עז להתרענן מעט מתרבות הספורט ולגוון עם תרבות אחרת. לא, לא ישבתי לראשונה לצפות באח הגדול, אם כבר תרבות אז שיהיה תרבות, כמו שנאמר: הערב, במקום משחק השבוע משדר מיוחד, האופרה "לה מרמור" מאת פרלש. אני לא אלאה אתכם בכל -150 הדקות שביליתי באולם האופרה (כן אימא, אופרה) כי בכל זאת זהו מדור ספורט, אבל מה שכן אספר לכם הוא שגיליתי שאופרה זה לא כדורגל, לא כי באופרה השחקנים הם אלה שצועקים ולא הקהל, אלא כי הכדורגל הוא להמונים ואילו האופרה היא לקהל "איכותי" ואיכותי משמעו: מוכן לשלם מאות שקלים לכרטיס. לפי התיאוריה לעיל, כרטיסים למשחק הכדורגל היו אמורים לעלות פרוטות ולהתאים לכל כיס. אמורים...

בעבר "החמאתי" פה רבות למר אבי לוזון , יו"ר ההתאחדות לכדורגל. "החמאתי" לו על הפאסון האירופאי המיושב, על פיו המוציא מרגליות ועל הקפדתו מעוררת ההתפלאות שלא לקדם את האינטרסים של מכבי פ"ת. הפעם אני באמת רוצה להחמיא, בלי מרכאות, להצעתו המבורכת של כבוד היו"ר להורדה דרסטית של מחירי הכרטיסים במגרשי הכדורגל. מחירי הכרטיסים במשחקי הכדורגל בארץ יקרים מדי ולא משקפים את איכות המוצר והביקוש לו, לרוב אין כרטיסי ילד בקופות ואם יש אזי הם "נגמרים" שעתיים לפני המשחק. אחר כך אנחנו עוד מתפלאים שאנחנו רואים ביציעים יותר קרחות מקהל ולא, אני לא מתכוון לאנשים מבוגרים וחסרי שיער. הכדורגל הוא ספורט להמונים, אז תנו להמונים מחירים עממיים, הילדים הם הקהל של העתיד אז תחלקו להם כרטיסים, העיקר שיבואו.

כמו שנאמר: ובני ישראל פרו וישרצו וירבו ויעצמו ותמלא הארץ אותם, אנשים, נשים וטף. וירכשו כרטיסים וימלאו את היציעים וימריצו שחקניהם ויחנכו את ילדיהם למען יראו כי טוב. ובא לכדורגל גואל ואולי סוף סוף, אוכל להחמיא ליו"ר התאחדות הכדורגל בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully