וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: מישיגן הדהימה את UCLA

21.11.2008 / 10:05

העונה בקושי הספיקה להתחמם, והמדורגת רביעית כבר נכנעה לוולברינס החלשים 55:52. צפון קרוליינה גברה על קנטאקי ללא הנסברו הפצוע

אחרי השבוע הראשון המנומנם של עונת המכללות החדשה, השבוע כבר התחלנו לקבל כמה עימותים מסקרנים, ואפילו סנסציה ראשונה. מישיגן הייתה אחראית לכך הלילה (בין חמישי לשישי) עם ניצחון מפתיע 52:55 על UCLA, המדורגת רביעית ואחת המועמדות העיקריות לזכייה באליפות.

המועמדת הראשית לתואר, צפון קרוליינה, החלה את העונה ללא כוכבה הפצוע טיילר הנסברו, אבל הצליחה להתגבר על חסרונו ולנצח את קנטאקי. בדו קרב של השבוע גבר בלייק גריפין, אחד המועמדים לבחירה הראשונה בדראפט הקרוב, על סטפן קרי, אחת המועמדים לתואר שחקן השנה, כשאוקלהומה גברה על דייוידסון.

לא דובים ולא יער

UCLA - מישיגן 55:52

הברוינס אומנם איבדו בסיום העונה שעברה את קווין לאב, ראסל ווסטברוק ולוק רשארד 'מבה א-מוטה, אבל גם בלעדיהם אמור הסגל הקשוח והמוכשר של בן האולנד לדבר חזק בצמרת, וההפסד הכל כך מפתיע במדיסון סקוור גארדן יגרום להם לצנוח משמעותית בדירוג הקרוב שיתפרסם ביום שני. הוולברינס כבר מזמן לא נחשבים לאיום על הגדולות, אבל שחקניו האלמוניים של ג'ון ביליין הציגו הרבה מלחמה והצליחו להשתוות לאינטנסיביות ההגנתית המפורסמת של הברוינס.

UCLA שלטה במשחק במחצית הראשונה עם דקות טובות של דארן קוליסון המצוין והוליכה 23:29 במחצית, אבל למחצית השניה היא עלתה מפוזרת מתמיד (17 איבודים בסך הכל), איפשרה למישיגן לחזור ונכנעה להטבעה קריטית של דשון סימס בדקות הסיום שנתנה לוולברינס את המומנטום עד לניצחון. סימס הוביל את קלעי המנצחים עם 18 נקודות מהספסל, מני האריס הוסיף 15. קוליסון קלע 13 וחילק חמישה אסיסטים ל-UCLA, הפרשמן המבטיח ג'רו הולידיי תרם 13 משלו.

צפון קרוליינה - קנטאקי 58:77

המדורגת ראשונה במדינה הראתה שהיא יכולה להסתדר גם בלי הנסברו, כשדיון תומפסון ממלא את מקומו עם שיא קריירה של 20 נקודות ותשעה ריבאונדים. לרוע מזלם של הטאר הילס, הם ספגו פציעה נוספת כשהפרשמן טיילר זלר, שפתח במקומו של הנסברו, נפגע בפרק כף היד והוא עשוי להיעדר עד סיום העונה.

טיי לאוסון עם 11 נקודות ותשעה אסיסטים ו-ווין אלינגטון עם 16 נקודות (3 מ-5 מחוץ לקשת) הריצו את צפון קרוליינה ליתרון 25:41 במחצית, ועד הסיום התמקדו הווילדקטאס של בילי גילספי בעיקר בניסיון למזער את ההפרש, בהצלחה חלקית בלבד. פטריק פטרסון וג'ודי מיקס קלעו 19 כל אחד למפסידים.

אוקלהומה - דייוידסון 78:82

שניים מהשחקים הטובים במכללות התעמתו באוקלהומה, ולמרות תצוגת שיא של סטפן קרי היה זה בלייק גריפין שיצא כשידו על העליונה. קרי, שהפך לכוכב בקנה מידה ארצי בעקבות טורניר המכללות המדהים שלו בשנה שעברה, אותת שגם השנה הוא מתכוון להוביל את דייוידסון הקטנה כמה שיותר רחוק עם הפגזה של 44 נקודות (12 מ-29 מהשדה), אבל בניגוד לשנה שעברה, בה כיכב לצידו הרכז הנהדר ג'ייסון ריצ'ארדס, השנה הוא קצת יותר בודד.

גריפין לא התחשב בצוציק שצלף מהעבר השני, ועשה את העבודה שלו עם 25 נקודות ו-21 ריבאונדים, שהסבירו למי שעדיין לא הכיר את הפורוורד הסופר-אתלטי של הסונרס מדוע הוא המועמד המוביל להיבחר ראשון בדראפט. הפרשמן ווילי וורן עזר לו עם 20 נקודות.

במשחקים נוספים: USC התקנאה בהפסד של השכנה מ-UCLA והופתעה על ידי סיטון הול 63:61, דיוק הציגה יכולת משופרת לעומת משחקיה הראשונים עם ניצחון משכנע 58:83 על סאות'רן אילינוי, וקנזס תלתה את דגל האליפות הטרי במרומי אלן פילדהאוס ולאחר מכן דרסה בקלות 45:85 את פלורידה גולף קוסט החלשה.

במשחק החד צדדי של השבוע ניצחה טקסס טק את איסט סנטרל 115:167, וכיאה למסורת של בוב נייט, שמרה קבוצתו של בנו פט על רשימת קלעים מאוזנת למרות התוצאה המטורללת, כשטרבור קוק הרבה לקלוע עם 20 נקודות, ותשעה שחקנים אחרים של הרד ריידרס הצטרפו אליו בדאבל פיגרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully