וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישיגינע, אבל שפוי

עפרי בקר

20.11.2008 / 20:59

עפרי בקר, וולברין ותיק, יודע שאוהיו סטייט פייבוריטית גדולה מול מישיגן שלו. האם הוא חושב שאפשר לצאת עם משהו מהמשחק הזה?

נתחיל עם בדיחה. בחווה כלשהי גדלו יחדיו ברפת שלושה פרי הרבעה - גדול, בינוני וקטן, ויחד איתם 40 פרות. הם חילקו ביניהם את השליטה על עדר הפרות כך שלגדול שייכות 20, לבינוני 15 ולקטן 5. כך הם חיו בשלווה במשך כמה שנים. יום אחד נכנסה לחווה משאית גדולה וממנה יצא פר ענק, יותר גדול ושרירי משלושת פרי ההרבעה יחד. פר ההרבעה הגדול אמר מיד לשני חבריו: "חברים, אין מה לעשות, אני, בלי קרב, נותן לו 10 מהפרות שלי ואני ממליץ לכם לעשות כמוני". הפר הבינוני מיד הסכים ואמר "גם אני נותן לו, בלי קרב, 10 מהפרות שלי". לאחר שסיימו להצהיר על ויתוריהם רואים שני הפרים הגדולים את הפר הקטן מבצע תנועות של הכנה לקראת קרב. בנימה אבהית הם פנו אל הפר הקטן: "מה עובר עליך? הרי אין לך סיכוי נגדו, מה אתה רוצה שהוא ירצח אותך בדם קר?" - "לא, רק שלא יחשוב שגם אני פרה".

מישיגן אהובתי מגיעה הפעם לקולומבוס בערך במצב של הפר הקטן שלנו. מעולם לא הרגשתי מפוחד כל-כך לקראת משחק מול הבאקאייז, והפעם זו פשוט חרדה. הקבוצה הפכה השנה לשטיח של הדיוויז'ן העליון של פוטבול המכללות. קבוצות שלא נספרו בעבר עשו מהוולברינס צחוק, והנה, אנחנו ערב המשחק מול היריבה הגדולה ביותר, שנמצאת בסך הכל בפורמה. טוב, אולי לא בעונת שיא, אבל מקום 10 זה לא משהו לזלזל בו - ורק שלא ישחטו אותנו.

הייתי מאוד רוצה לכתוב שאני מאמין שסטיבן ת'ריט, סאם מקגאפי, מרטאביוס אודומס ומורגן טרנט בטח יתנו את הנשמה, ונשמה זה מה שעובד בפוטבול, אבל יותר מדי פעמים העונה כבר האמנתי בכך, ספרתי עד עשר וכלום לא קרה. רק הפסדנו עוד משחק - לטולדו, לפרדו, לנורת'ווסטרן והרשימה עוד ארוכה. המפתח היחיד שיכול אולי לתת תקווה לקראת המשחק הזה הוא שבמידה והבאקאייז יעלו שאננים למגרש, אפשר יהיה להפתיע אותם, כי ראינו במשחק של מישיגן במינסוטה שהיא יכולה להיראות כמו הקבוצה של פעם, אם היא מאוד מאוד רוצה ואם היריבה ביום לא משהו.

אין בספורט בלתי אפשרי, אבל האתגר קשה. קשה מאוד אפילו. ג'יימס לורינייטיס בהגנת הבאקאייז הוא חומה בצורה, טרל פריור (שאמור היה להיות במישיגן אבל נחטף טרם העונה לקולומבוס) משתפר וצובר מנהיגות, ועם ביני וולס בכושר אוהיו סטייט פשוט הרבה יותר טובה ממישיגן כרגע. לא בכדי הליין על המשחק הזה הוא 20.5 נקודות לאוהיו סטייט, שהוא הליין הגדול ביותר אי פעם בתולדות היריבות הארוכה הזו שרושמת השבת את משחקה ה-105.

רוצים שאקח הימור על התוצאה? טוב, לא כולם ביחד. מאוד קשה לי להמר נגד הקבוצה שלי, אבל הפעם, אפילו אוהד מושבע כמוני, כבר לא מאמין בניסים. 27:38 לאוהיו סטייט. זהו, הוצאתי את זה. ובכל זאת, בהצלחה וולברינס, Go Blue.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully