וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין עשויה להתלונן על פושקאוס במוסדות פיפ"א

יצחק סולומון

20.11.2008 / 19:20

הנהלת הקבוצה עדיין כועסת על הליטאי שעזב בהפתעה את הארץ. החלוץ פנה למועדון וביקש להשתחרר. עזריה יעדר מול בני יהודה בשבת

הנהלת בני סכנין מתכוונת לפנות למוסדות פיפ"א ולהתלונן על החלוץ הליטאי, רוברטאס פושקאוס, שטס לפני שבועיים לארצו ללא אישור ההנהלה. בהנהלת סכנין טוענים כי החלוץ גרם להם נזק רב והם ידרשו ממנו פיצוי על הפרת ההסכם.

בינתיים יצר היום (חמישי) פושקאוס קשר עם אנשי סכנין לאחר תקופת נתק ארוכה והודיע לראשי המועדון כי אינו מתכוון לחזור לארץ. "אני רוצה שתשחררו אותי", ביקש. בסכנין יסכימו לשחרר אותו רק לאחר שתתברר מידת הנזק שגרם למועדון, לא לפני שיחתום על מסמך לפיו לא יהיו לו דרישות עתידיות כלפי המועדון. גורם בהנהלה: "אף אחד לא עושה לנו טובה. מי שלא רוצה להיות כאן, אינו רצוי מבחינתנו". המאמן אייל לחמן עוקב אחרי חלוץ שעשוי להחליף את פושקאוס בינואר.

לחמן העביר לחניכיו הרצאה טקטית לפני האימון היום. בין היתר דיבר המאמן עם השחקנים על לחץ על היריב והנעת כדור מהירה, כמו גם על יציאה מהירה מהגנה להתקפה. המגן הפצוע, איתן עזריה, ערך ריצה מסביב למגרש והוא ייעדר ככל הנראה מהסגל בשבת. עלי עותמן עשוי לחזור להרכב על חשבון עזריה.

הקשר חיים בנון עדיין אינו כשיר ואינו צפוי להיות בסגל בשבת מול בני יהודה. הקשר יניב לוזון ממשיך לקבל טיפולים בכתפו הפגועה ועדיין לא ידוע מתי יחזור לאימונים.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully