וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם קלאב ברוז' בעקבות דרק בואטנג

דור בלך

20.11.2008 / 21:11

התקשורת הבלגית מדווחת על התעניינות מצד מוליכת הטבלה. בן שושן: "יש שמחה בקבוצה". זיו ויצחקי בספק למשחק מול מכבי פ"ת

התקשורת הבלגית מדווחת הערב (חמישי) כי מוליכת הליגה הבלגית, קלאב ברוז', מעוניינת לצרף את דרק בואטנג בחודש ינואר. על פי הדיווח, הבלגים יעשו ניסיון להחתים את הקשר הגנאי. בית"ר ירושלים תשמח למכור את השחקן בחודש ינואר, מאחר ובקיץ יהיה בואטנג שחקן חופשי, ויוכל לעבור לכל קבוצה ללא תמורה. כזכור, בואטנג, לו סיכום עקרוני עם פ.צ קלן, היה תחת מעקב גם מצד נציגים של חטאפה וסראגוסה.

לאחר הניצחון על מכבי נתניה שהעלה מאוד את המוראל, בבית"ר ירושלים מקווים לנצח לראשונה העונה באצטדיון טדי. הדאבליסטית תארח את מכבי פתח תקוה (שבת, 19:30), המדורגת שלב אחד מעל בית"ר בטבלה, במקום השלישי. ניצחון של הקבוצה של עטר יעלה אותה מעל המלאבסים ויקרב אותם עוד אל הצמרת. עטר הקרין היום (חמישי) רגעים ממשחק הניצחון על נתניה (1:2). המאמן חלק תשבוחות לשחקנים על הרגעים היפים במשחק ועמד על השגיאות.

המגן יואב זיו, שנפצע אתמול במדי הנבחרת, בספק למשחק. מי שצפוי להחליפו הוא אלירן דנין. גם ברק יצחקי, שסובל ממתיחה במפשעה, לא התאמן היום ויעבור מבחני כשירות בימים שלפני המשחק. המגן הצ'ילאני כריסטיאן אלברז, ששיחק אמש במדי נבחרתו בהפסד 3:0 לספרד, ישוב היום בערב. אלברז ייטול חלק באימון המסכם שייערך מחר, כשזה יהיה לו האימון היחיד שהוא יעשה עם הקבוצה השבוע. למרות זאת, אלברז יפתח בהרכב.

"יש שמחה רבה בקבוצה, וכולם במצב רוח טוב", אמר היום עמית בן שושן, שכבש את אחד השערים בניצחון על נתניה. "סיימנו לחשוב על הניצחון על נתניה, וכעת אנחנו חושבים רק על שלוש נקודות ראשונות בטדי". לגבי עצמו אמר החלוץ: "אני אישית בכושר טוב, אבל יותר חשוב שלי שהקבוצה מצליחה ושאנחנו חוזרים להיראות כמו שצריך".

עדכון ראשון: 20/11 16:52
עדכון אחרון: 20/11 21:11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully