וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם זה אמור להיות יותר קל

19.11.2008 / 23:26

אחרי הדרמה מול סן דייגו, פיטסבורג תפגוש יריבה קלה יותר, סינסינטי (בין חמישי לשישי, 3:15). ג'ייקובס עלול לא לפתוח בג'איינטס

פיטסבורג (3:7) - סינסינטי (8:1:1) - בין חמישי לשישי, 3:15

המחזור האחרון ב-NFL היה דרמטי לשתי הקבוצות. הסטילרס ניצחו בדקת הסיום את סן דייגו ועוד הוסיפו טאצ'דאון שנפסל והרס למהמרים קופות יפות, הבנגאלס היו שותפים לתיקו לא מחמיא עם פילדלפיה, ראשון בליגה לאחר שש שנים. פיטסבורג נהנתה מההפסד של בולטימור כדי להשתחרר ממנה ביום ראשון, ותנסה להפעיל לחץ נוסף על הרייבנס עם ניצחון ביתי. ריאן פיצפטריק הופל שמונה פעמים על ידי שחקני האיגלס, אבל גם קו ההתקפה של בן רות'לסברגר לא מדהים העונה. ובכל זאת, אם פיטסבורג לא רוצה להסתבך במאבקי הויילד קארד, היא צריכה לנצח את זה.

התחזית: ניצחון לסטילרס

החששות של טמפה ביי התאמתו, והיא איבדה את ארנסט גרהאם, הרץ האחורי שלה, עד תום העונה בשל פציעה בקרסולו במשחק הניצחון 13:19 על מינסוטה. נואה (נוח) הרון, ששיחק 23 משחקים בגרין ביי ובפיטסבורג בקריירה בת ארבע שנים, הוחתם במקומו.

רץ אחורי אחר שעלול להיעדר ממשחק קבוצתו השבוע הוא ברנדון ג'ייקובס, הסופרסטאר של הג'איינטס שנפצע בניצחון על בולטימור. בדיקת ה-MRI הראתה שהנזק בברכו של ג'ייקובס לא משמעותי, אולם ייתכן שהג'איינטס יתנו לו לנוח באריזונה. השחקן עצמו נשמע אופטימי ואמר: "לא נראה לי שהמאמן ישאיר אותי בחוץ בגלל זה".

קלן ווינסלו, הטייט אנד של קליבלנד שלא מפסיק להיפצע, נפגע בכתפו בניצחון על בפאלו, אולם הנזק לא עמוק (פציעה דומה לזו של ארון רוג'רס מגרין ביי) והוא לא אמור להחמיץ זמן משחק משמעותי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully