וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית נצרת: "עשו הכול שגרייב יאמן עד סוף העונה"

יצחק סולומון

19.11.2008 / 18:09

ראמז ג'ראייסי אירח בלשכתו את אחי נצרת ונתבקש לעזור לקבוצה מבחינה כלכלית. דובר הקבוצה: "אחי נצרת והעירייה הם תאומים סיאמיים"

"עשו את הכל כדי שנג'ואן גרייב יאמן את הקבוצה עד סיום העונה", זו בקשתו של ראש עיריית נצרת, ראמז ג'ראייסי שאירח היום (רביעי) בלשכתו את שחקני מכבי אחי נצרת. גרייב עצמו התרגש מהבקשה של ראש העיר, והשיב "יהיה בסדר".

שחקני אחי נצרת, הצוות המקצועי וההנהלה הגיעו היום לבניין העירייה, כדי לברך את ראש העיר ג'ראייסי ואת ממלא מקומו עלי סלאם, מחזיק תיק הספורט, לרגל ניצחונם בבחירות לראשות העיר שהתקיימו בשבוע שעבר. שחקני נצרת העניקו לג'ראייסי את כדור המשחק בשבת האחרונה, בו גברו 1:4 על מכבי הרצליה, חתום על ידי השחקנים.

במהלך הביקור פנה יושב ראש הקבוצה, כאיד אבו עייאש, לג'ראייסי, ואמר: "אנחנו רוצים לעלות לליגת העל וזקוקים להגדלת התקציב". אבו עייאש אף נקב במספרים: "600 אלף שקל". ג'ראייסי אמר בתגובה: "נעזור לכם. אנחנו רוצים שהקבוצה תעלה לליגת העל ותייצג את העיר בכבוד".

ממלא המקום עלי סלאם, שבמשחקי הקבוצה נוהג לשבת על ספסל המחליפים, אמר: "מכבי אחי נצרת היא קבוצה שיקרה ללבם של כל תושבי העיר ונעשה כל מאמץ כדי לסייע לכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully