וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה: מעמדו של תיירי טזאמטה מתערער

דור בלך

19.11.2008 / 10:59

לותר מתיאוס מאוכזב מהקמרוני, ועשוי לשחררו אם לא יחול שיפור ביכולתו. טומי נילסן מפנטז: "יהיה נחמד לשמוע סקנדינבית במועדון"

במכבי נתניה כבר חושבים על החיזוק בינואר, ומנהל תחום הכדורגל וראש מערך הסקאוטינג של המועדון, טומי נילסן, שתר אחר שחקנים בדרום אפריקה בתקופה האחרונה, התייחס לקשיים בהבאת שחקנים לישראל בראיון לעיתון דני.

"שיטת השחקנים הזרים בכדורגל הישראלי היא שונה, מותר להביא רק חמישה, וזה מגביל אותי. כשזה המצב הזרים חייבים לשדרג את הקבוצה באופן משמעותי, להיות הרבה יותר טובים מהשחקנים המקומיים".

בעקבות כך, הסביר נילסן, הכניסו לחוזיהם של הזרים סעיפי שחרור קצרים. "ככה ניתן לפנות מקום לשחקן זר אחר". נילסן גם חושף את השאיפה שלו – "יהיה נחמד לשמוע קצת סקנדינבית במועדון, אבל שחקנים משם לא יסתכנו ויבואו לישראל בשביל סכומים שהם יכולים להרוויח בדנמרק, זה לא שווה מבחינתם. אם כבר הם ילכו לאיחוד האמירויות, שם הכסף זורם כמו מים".

סקנדינבי אחד שנילסן ניסה לשדך למועדון, טוביהאס גרהאן, לא הגיע בסופו של דבר. "הוא בדיוק מה שהיה חסר לנו, שחקן מאחורי החלוץ, מישהו ברמתו היה יכול לחבר את כל הקבוצה שלנו. אבל בואו נהיה מציאותיים, אין לנו את האמצעים להביא שחקן שכבש 13 שערים בבונדסליגה".

בנתיים מהצד השני, נראה כי ג'ורג' בה ודניאל אומברטו ישוחררו בינואר על מנת לפנות מקום לזרים חדשים. לשניים סעיף שחרור בינואר הקרוב. מי שמעמדו מתערער הוא תיירי טזאמטה, שלא נראה טוב מאז חזר מהפציעה. טזאמטה הוא השחקן האהוב על מתיאוס, אך המאמן, שחיכה מאוד לשובו מהפציעה, התאכזב מיכולתו. הגרמני עדיין לא החליט סופית, ומעדיף לחכות לסוף דצמבר ולראות האם הקמרוני ישתפר. במידה ולא, יוחלף בזר אחר.

גם הבוקר הגיעו רק 12 שחקנים לאימון מכבי נתניה בעקבות משחקי הנבחרות השונות. לותר מתיאוס, שהעביר את האימון אתמול, החליט שתריסר השחקנים יכולים להסתדר בלעדיו ולא הגיע לאימון, שהיה קצר במיוחד. דדי בן דיין הסובל ממתיחה בשריר הירך עבר היום אולטרסאונד, וכרגע נראה כי הוא יחמיץ את שני המשחקים הקרובים מול קרית שמונה ופתח תקווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully