וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דסטין פדרויה MVP ה-AL

18.11.2008 / 21:23

שחקן הבסיס השני של בוסטון, רוקי השנה שעברה, זכה במרבית הקולות. בארנט מתקרב ליאנקיז, שעדיין לא דיברו עם סן דייגו על פיבי

שתי עונות מלאות בלבד משחק דסטין פדרויה ב-MLB, וההספק שלו הפך מ"לא רע" ל"מעולה". פדרויה, שחקן הבסיס השני של בוסטון רד סוקס ורוקי השנה ב-2007, זכה הערב (שלישי) בתואר ה-MVP של ה-AL, יממה לאחר שאלברט פוחולס עשה זאת ב-NL. בניגוד לשחקנים רבים אחרים שחווים עונת נפילה בשנתם השניה במקצוענים (סופומור סלאמפ), פדרויה רק הגביר את הקצב וסיים את 2008 עם 32.6 אחוזי חבטה, 17 הומראנס ו-83 הכנסות רצים. הוא קיבל 16 קולות למקום הראשון ו-317 נקודות בסך הכל, 50 יותר מה-MVP של 2006,, ג'סטין מורנו ממינסוטה. גם את המקום השלישי והרביעי תופסים שחקנים של בוסטון ומינסוטה בהתאמה, קווין יוקיליס וג'ו מאוור.

קווין טאוורס, ה-GM של סן דייגו, אמר כי עדיין לא שוחח עם היאנקיז על ג'ייק פיבי. "לא דיברתי עם בריאן קשמן (ה-GM של היאנקיז, ד.ר.) בזמן האחרון", אמר טאוורס. מי שכן מחכה לשיחה עם היאנקיז בקרוב הוא המגיש איי ג'יי בארנט, שצפוי לקבל הצעה של 5 שנים על סכום של 80 מיליון דולר. לבארנט היה חוזה של ארבע שנים עם אופציה לעונה חמישית בטורונטו, אולם הוא בחר לא לממש אותה ושוחרר מהקבוצה ביום חמישי.

פדרו מרטינז ייאלץ בקרוב לחפש קבוצה אחרת, מאחר שהמטס יסיימו, כפי הנראה, את ההתקשרות עם המגיש הותיק. מרטינז הפך לשחקן חופשי לאחר שהחוזה בן ארבע השנים שלו נגמר, אולם שידר שהוא רוצה לחזור. למטס יש תוכניות אחרות: "אהיה מאוד מופתע אם אראה את פדרו אצלנו בעונה הבאה", אמר בכיר בקבוצה.

ריאן דמפסטר חתם על חוזה לארבע שנים בשיקגו קאבס, על סך של 52 מיליון דולר. דמפסטר שיחק כקלוזר בקאבס עד עונת 2007, ובעונה שחלפה הפתיע כפותח עם מאזן 6:17 ו-ERA של 2.96.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully