וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישל דיין הורחק משני משחקים על תנאי

יצחק סולומון

18.11.2008 / 22:25

מאמן עירוני קרית שמונה נקנס גם ב-1,000 ש"ח על יציאה מהאיזור הטכני ועל העלבת השופט. שבתאי בספק לנתניה, אבובקרי לא התאמן

מאמן עירוני קרית שמונה, מישל דיין, ספג הערב (שלישי) עונש בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל בגין הרחקתו מתחומי המגרש בשבת האחרונה נגד הכח עמידר רמת גן (2:0). דיין שעמד לדין בפני הדיין ישראל שמעוני ספג עונש הרחקה משני משחקים על תנאי כמו גם קנס בסך 1,000 ש"ח.

בסעיפי האישום דיין עמד לדין בשל העלבת השופט אילן ועקנין ועל התנהגות בלתי הולמת. במשחק עצמו עדן בן בסט הוכשל ברחבה, אך השופט החליט שלא לפסוק לבעיטת עונשין מ-11 מטר, מה שגרם לדיין לזעום וכתוצאה מכך לצאת מהאיזור הטכני.

בקבוצה מתכוננים למשחק בשבת מול מכבי נתניה ומקווים להנחיל לקבוצה מהמקום השני הפסד ליגה שני ברציפות. "הם במקום השני בזכות, זה יהיה משחק קשה, אבל אנחנו רוצים לסיים את הסיבוב הראשון עם טעם טוב בפה", אומר הקפטן, יניב לביא, שמוסיף: "אנחנו משחקים בבית, ואין סיבה שלא ניקח את הנקודות". דיין טען שבסך הכול יצא מהתחום הטכני. בדוח השיפוט נכתב כי דיין הטיח בשופט 'השיפוט ביזיון'. יצוין כי בארבע השנים האחרונות לא הועמד דיין בפני ועדת המשמעת, מה שסייע לעונש הקל שספג.

לביא גדל במחלקת הנוער של מכבי נתניה ואף שיחק בקבוצה הבוגרת לפני שנטל את מקל הנדודים. לביא מודה שעד עצם היום הזה יש לו סנטימנטים מיוחדים לנתניה. "למרות שאני כבר שמונה שנים לא שם, זה עדיין עושה לי משהו לשחק נגד מכבי נתניה. נתניה זה מקום שאני מסמפט, אבל לקריית שמונה יש לי הרבה יותר סימפטיה. יש לי מחויבות לקריית שמונה, ומבחינתי זה המקום מספר אחד בעולם היום".

הקשר יובל שבתאי בספק למשחק לנתניה, לאחר שנפצע בגבו נגד מכבי חיפה. שבתאי נבדק היום אצל דוקטור פסקין בחיפה. שבתאי סובל משבר באחת החוליות בגבו. פסקין המליץ על טיפול בזריקות ואנטיביוטיקה, ובקריה ינסו להכשיר אותו לשבת.

הקשר יעוזה אבובקרי הסתפק גם היום בריצה סביב המגרש ולא התאמן עם חבריו. הבלם יוסי ביטון, שספג חבטה ברגלו, התאמן כרגיל. עדן בן בסט לא התאמן וקיבל טיפול בשל פגיעה בשריר הירך. שחקנים בקבוצה שיבחו את התנהגותו הספורטיבית של סאלח חסארמה, שאיבד את מקומו בהרכב לטובת יוסי ביטון. "הוא עודד מהספסל, קיבל את הבשורה כמו גבר, לא עשה פרצופים, ראו שהצלחת הקבוצה חשובה לו", אמר שחקן בקריה.

עדכון ראשון: 18/11/09 19:50
עדכון אחרון: 18/11/09 22:25

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully