וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן לשחקנים: "מדובר באחת הנבחרות הטובות בעולם"

מאמן נבחרת ישראל הזהיר את שחקניו מהיריבה, חוף השנהב. קשטן פירסם את ההרכב: אוואט יפתח בשער, ברדה וגולן יעלו בחוד

ברני ארדוב

צילום ועריכה: איתי חסיד

נבחרת ישראל ממשיכה להתכונן למשחק הידידות מול נבחרת חוף השנהב (רביעי, 19:00, ערוץ 1) , ועל אף שההכנה היא אינה אידיאלית בשל הסמיכות למשחק אתמול בין מכבי נתניה לבית"ר ירושלים, עדיין מבינים שזו הזדמנות מצוינת לבחון את ההיערכות של השחקנים לקראת ההתמודדות מול יוון.

דרור קשטן פירסם היום את ההרכב למשחק, כשדודו אוואט יהיה זה שיפתח בשער. שחקנים בנבחרת טוענים כי דווקא לירן שטראובר צריך לפתוח ואמרו אתמול: "הוא מציג יכולת פנטסטית במדי מכבי נתניה, לדודו אין קבוצה. אין סיבה שהוא לא יפתח בשער".

המגן הימני של נתניה, קלמי סבן, ימשיך לפתוח בהרכב ובצד שמאל של ההגנה יפתח יואב זיו. יוסי בניון ישחק מתחת לחלוצים עומר גולן ואליניב ברדה. תמיר כהן, שלא משחק באנגליה, יפתח על הספסל. קשטן מעדיף בשלב זה את בירם כיאל שמציג לאחרונה במדי מכבי חיפה יכולת פושרת.

היום בצהרים ערך קשטן אסיפה במלון, בו שוכנת הנבחרת, לקראת המשחק והזהיר את השחקנים מפני היריבה: "יש להם שחקנים מסוכנים, אתם צריכים להבין שמדובר באחת הנבחרות הטובות בעולם. הם נבחרת לא פחות טובה מאיתנו". שחקנים העריכו שקשטן אמר את הדברים בתגובה לדירוג פיפ"א, בו ממוקמת ישראל במקום ה-15 בעולם. לאחר הדברים, המאמן הקרין לשחקנים קלטת של המשחק בין ניגריה לחוף השנהב, בו ניצחה האחרונה 0:1 משער של סלומון קאלו. קשטן אמר לשחקנים כי הוא יוסיף את ההערות המקצועיות שלו באסיפה נוספת שתיערך סמוך למשחק.

לפני האימון המסכם שערכו, מאמן נבחרת חוף השנהב, ואחיד חלילודז'יץ', הודיע לאנשי ההתאחדות לכדורגל שאם קבוצתו לא תתאמן באצטדיון רמת גן לקראת המשחק הוא יבטל את האימון. אנשי הנבחרת החליטו לאפשר לו את השימוש באצטדיון ולא במגרש האימונים בכדי למנוע מהומה לפני המשחק. בעקבות כך, אימון הנבחרת קוצר. הקפטן קולו טורה, בלמה של ארסנל, נפצע בברכו באימון והוא בספק למשחק.

הרכב נבחרת ישראל: דודו אוואט; קלימי סבן, טל בן חיים, אבי סטרול, יואב זיו; בירם כיאל, גל אלברמן, סלים טועמה, יוסי בניון; עומר גולן, אליניב ברדה.

הרכב חוף השנהב: בובאקר בארי; כריסטיאן מנפרידיני, ארתור בוקה, גי דמל, במבה סולימאן, דידייה זוקורה, ז'אן ז'ק גוסו גוסו, איגור לולו, אמרס פאיה, סלומון קאלו, דידייה דרוגבה.

קשטן: "יש בנבחרת אווירה של מחוייבות"

כבר עכשיו ברור שסקאוטים מאייאקס, אנדרלכט, א.א.ק אתונה וספרטק מוסקבה יהיו במשחק הנבחרת כמו גם במשחק הנבחרות הצעירות של ישראל וסרביה. הסקאוט של אייאקס, גארי מיורן למשל, יעקוב אחר אבירם ברוכיאן ומאור בוזגלו, וסיפר: "ראיתי שני שחקנים ישראלים מעניינים. אני אעקוב אחריהם גם מחר, אך באתי גם לעקוב אחרי נבחרת סרביה וחוף השנהב".

במסיבת העיתונאים עצמה דרור קשטן התייחס להכנה של הנבחרת, שלא קיימה אימון מלא בשל המשחק אתמול, ואמר: "ההכנה למשחק היא לא אידיאלית בלשון המעטה. אחת המטרות של משחקי ההכנה היא הכנה להמשך הקמפיין. כל התכנסות כזו היא חשובה. אני יודע שיש הסכמים עם הטוטו והטלויזיה, אבל לפחות עד אוקטובר 2009 יודעים את כל המשחקים של הנבחרת והתאריכים שלהם. גם עם הסכמים אפשר וצריך לתת לנבחרת להתאמן". על המשחק עצמו אמר המאמן הלאומי: "לא יהיה משחק קל מחר, אבל יש בנבחרת אווירה של מחויבות".

כחלק מההכנה למשחק נגד חוף השנהב ולהמשך הקמפיין הציג קשטן לשחקנים את קלטת המשחק מול לטביה והתמקד בשער שספגה הנבחרת: "הגול הזה הוא כבר היסטוריה. אי אפשר לשנות אותו או את תוצאת המשחק, אבל צריך ללמוד מטעויות ולשפר את הדברים הטובים". מאמן הנבחרת התייחס גם לאי זימונו של שמעון אבוחצירא ואמר: "בואו אגלה לכם סקופ: מי שהביא את אבוחצירא להפועל פתח תקווה הוא אני כשאימנתי שם, כך שאני מכיר את האיכויות של השחקן הצעיר והמוכשר הזה. אני עוקב אחריו כל הזמן ואם הוא ימשיך בקצב העלייה שלו וישתפר, הוא יוזמן לנבחרת".

מאור בוזגלו לעומת זאת לוקח הרבה פחות ברצינות את המתח לקראת המשחק ובפתח דבריו סיפר: "כולנו יודעים שהמבחן האמיתי הוא נגד יוון, אבל זו תחנה מאוד חשובה בשבילנו. נבוא יחד עם הקהל המדהים שלנו וננסה לנצח נבחרת מאוד איכותית ומאוד טובה".

* יריבת ישראל במוקדמות המונדיאל, מולדובה, נוצחה במשחק ידידות נגד אסטוניה 1:0. את השער היחיד כבש ולדימיר ווקובוניקוב בדקה ה-56.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully