וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: פייזר יחזור לאימונים תוך חודש

18.11.2008 / 17:24

הפורוורד הפצוע יוכל לעמוד לרשות אפי בירנבוים לקראת סוף דצמבר. רודני ווייט עשוי להצטרף לציבונה, באטיסטה ממשיך להיות ממורמר

מרכוס פייזר, פורוורד מכבי תל אביב, עבר במהלך היום (שלישי) מספר בדיקות, זאת כדי לעמוד על קצב החלמת ברכו הפגועה. מן הבדיקות עלה כי פייזר יוכל לשוב לאימונים כמעט מלאים בתוך כארבעה עד חמישה שבועות, וככל הנראה יעמוד לרשותו של המאמן אפי בירנבוים לקראת סוף חודש דצמבר.

רודני ווייט, השוהה כעת בארה"ב, עשוי לשוב לישראל לקראת סוף השבוע בליווי סוכנו, במטרה להגיע להסכם סופי ורשמי עם אנשי מכבי בדבר שחרורו. בסביבתו של ווייט ציפו לסיים את הפרשה עוד בסוף השבוע שעבר ובעשרת הימים האחרונים אכן ניהלו נציגיו מגעים מול מספר קבוצות אירופאיות, אחת מהן היא ציבונה זאגרב, אולם נכון להיום המגעים הללו לא הבשילו לכדי הסכם. בציבונה אישרו כי "הקבוצה מחפשת שחקן נוסף, ושמו של ווייט עלה בין המועמדים להצטרף".

מעמדו של אסטבן באטיסטה עודנו מעורער. גם לאחר משחק הליגה מול אליצור קרית-אתא (56:88) התהלך באטיסטה, שזכה לכ-6 דקות משחק, בתחושות קשות, ולא לקח חלק בשמחתם של חבריו בחדר ההלבשה. מספר קבוצות אירופאיות הביעו עניין באורוגוואי, אך כרגע לא ברור האם תסכים מכבי לוותר על שירותיו. ייתכן כי רק לאחר שישוב מרכוס פייזר לכשירות מלאה יסכימו בקבוצה לשחרר את השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully