וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוגבה: "ישראל ממוקמת מעלינו בדירוג העולמי בצדק"

דור בלך

18.11.2008 / 12:09

כוכב חוף השנהב הצטנע והחמיא ליריבה. המאמן חלילודז'יץ': "לנו יש שחקנים טובים, לכם יש נבחרת טובה". אנצ'לוטי רוצה לאמן את חוף השנהב

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

כוכבן של צ'לסי ונבחרת חוף השנהב, דידייה דרוגבה, ומאמנו הלאומי, ואהיד חלילודז'יץ' ערכו היום (שלישי) מסיבת עיתונאים לקראת משחק הידידות בין נבחרת ישראל לנבחרת חוף השנהב, שייערך מחר (19:00) באצטדיון רמת גן.

"ראיתי את המשחק האחרון של נבחרת ישראל והיא נבחרת טובה מאוד", פתח המאמן הבוסני את הדברים, " אני חושב שלנו יש שחקנים יותר טובים, אבל ישראל נבחרת יותר טובה. אני לא מכיר שחקנים ישראלים פרט ליוסי בניון, שתמיד מגיע ונותן הצגות, אבל יש לכם שחקנים טובים ונבחרת טובה ולא סתם אתם מדורגים גבוה בעולם".

חלילודז'יץ' הוסיף: "יש לנו את השחקנים הכי טובים בעולם, לא סתם הם משחקים בקבוצות הטובות בעולם כמו ברצלונה, ארסנל, טוטנהאם וצ'לסי, אבל אנחנו לא מחוברים בתור קבוצה. אני חצי שנה פה ועדיין לא הצלחתי לחבר את השחקנים המעולים האלו לנבחרת טובה. הגעתי למשחק הידידות הזה כדי להביא את החיבור הזה".

אגב, חילולידז'יץ' יכול לראות עצמו מאויים במידת מה. היום הכריז מאמן מילאן, קרלו אנצ'לוטי, שהוא מעוניין לאמן את חוף השנהב. חוזהו של האיטלקי בסן סירו פג ב-2010, והוא סימן את הנבחרת האפריקאית. "תמיד הבעתי את שאיפותי בפומבי", אמר אנצ'לוטי לעיתון "טוטוספורט". "איני מתלוצץ, אני רציני לחלוטין. זה רעיון מרגש. אני חושב שלכדורגל האפריקאי יש פוטנציאל אדיר. יש לחוף השנהב שחקנים מצוינים, ודרוגבה הוא דוגמה אחת מבין רבות. הם יכולים לזכות בגביע העולם, אבל כשם משחקים משהו משום מה לא מתחבר כל כך. כשמאמנים שחקנים כה מוכשרים אפשר לעשות הכל וזה אתגר עבורי".

דרוגבה: "גרנט הוא אדם טוב"

"ישראל היא נבחרת חזקה וטובה. אני לא זוכר מתי בפעם האחרונה הם הפסידו בבית", אמר דידייה דרוגבה, " זה יהיה משחק טוב. כמו שהמאמן אמר, יש לנו הרבה שחקנים טובים, אבל אנחנו עדיין לא מחוברים. ישראל ממוקמת מעלינו בדירוג העולמי ואני חושב שבצדק. אנחנו, השחקנים, מאוד מחויבים למדינה ולנבחרת שלנו".

חלוץ צ'לסי התייחס גם לאברהם גרנט, שאימן אותו במהלך מרבית העונה שעברה: "הוא אדם טוב ומאמן טוב. למדתי ממנו הרבה כי הוא שונה מכל המאמנים שעבדתי איתם לפני כן. הייתה לנו תקופה טובה איתו, הגענו לשלב האחרון בכל מפעל בו השתתפנו, אבל לרוע המזל לא זכינו בכלום".

בלם ארסנל, קולו טורה, אמר: "הדור הנוכחי של חוף השנהב עדיין לא זכה בשום תואר וזה בעיקר בגלל שאנחנו לא מחוברים. אנחנו רוצם לזכות בכל התארים ואנחנו מסוגלים לעשות זאת כי ללא ספק יש לנו את השחקנים הכי טובים בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully