וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זנדברג: "דיברנו בינינו והחלטנו ששמים הכל בצד ומנצחים"

דור בלך

18.11.2008 / 11:39

זנברג מסביר את יכולת בית"ר מול נתניה. שחקן בקבוצה: "עטר ידע לגעת בנקודות הנכונות, להרגיע, למקד". פניג'ל נפגש עם גאידמק

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

יממה אחרי הניצחון המשכנע על מכבי נתניה (1:2), שחקני בית"ר ירושלים נושמים לרווחה וטרדות היומיום פינו מקומם לכמה דקות של שמחה. אחרי שגאידמק הפנה עורף לקבוצה ולאוהדיה, השחקנים הוכיחו על המגרש שהם לא נותנים לבעיות להפריע להם, ומול נתניה הם הציגו משחק התקפי, שהוביל לניצחון.

"אתמול בבוקר היינו בלחץ איום, לא האמנתי שנבוא בפוקוס למשחק", סיפר שחקן מבית"ר בבוקר שלאחר המשחק. אלא שאז, הוא מספר, ראובן עטר לקח את השחקנים לשיחות אישיות, הרגיע את השחקנים והצליח לפקס אותם לקראת המשחק. "הוא ידע לגעת בנקודות הנכונות, להרגיע, למקד. אני באמת מאמין שאם לא השיחה הזאת, לעולם לא היינו מצליחים לחזור מפיגור".

"דיברנו בינינו לבין עצמנו והחלטנו ששמים הכל בצד ומנצחים", הסביר מיכאל זנדברג בסיום המשחק. "עשינו צעד גדול עם הניצחון הזה, אבל אנחנו צריכים ללכת לאט לאט. אנחנו משתפרים והתוצאות מגיעות בהתאם".

שחקן בית"ר כריסטיאן אלברז, המריא לאחר הניצחון על נתניה לספרד למשחק נבחרתו צ'ילה מול אלופת אירופה. אלברז ישוב לאימונים רק ביום חמישי. אתמול לפני המשחק נפגש מאיר פניג'ל עם ארקדי גאידמק בקיסריה על מנת לנסות ולפייס אותו, ולשכנע אותו להמשיך ולהשקיע בבית"ר. "לא דיברנו עסקים", מספר פניג'ל. "זו הייתה שיחה אישית, באתי בשביל לעודד את ארקדי. הסברתי לו כמה הוא חשוב לקבוצה ולעיר והבטחתי לעזור לו בכל דבר שירצה".

דרכיהם של גאידמק ויוסי מילשטיין נפרדו. מילשטיין שימש עוזרו של גאידמק וכדובר זמני של הקבוצה. גאידמק עצמו הביע נכונות להגיע למשחקה הבא של הקבוצה נגד מכבי פתח תקוה באצטדיון טדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully