וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוצמה של פיל

18.11.2008 / 8:33

שער שדה של פיל דוסון מ-56 יארד הקנה לקליבלנד ניצחון 27:29 בבפאלו, הפסד רביעי ברציפות לבילס. ארנסט גרהאם סיים כנראה את העונה

בפאלו (5:5) - קליבלנד (6:4) 29:27

רק לפני חודש עמדו הבילס על מאזן 1:5 ונראו כמו מועמדים בטוחים להגיע לפלייאוף מה-AFC מזרח. אלא שאז, כמו הבילס שהם, נכנסו למרה שחורה והתחילו לאבד גובה עם שלושה הפסדים רצופים. קליבלנד, שלא מבריקה, בלשון המעטה, בעצמה, נעזרה ברגל העוצמתית של הבועט פיל דוסון, ש-1:39 דקות לסיום הבקיע את שער השדה הרביעי שלו במשחק, מ-56 יארד, והעלה אותה ליתרון שהספיק לניצחון. אחר כך עוד הספיק ריאן לינדל מבפאלו להחטיא שער שדה מ-47 יארד כשבעט... ווייד רייט, מונח שאותו כל כך לא אוהבים לשמוע בבפאלו.

למרות תוצאה שמעידה על שוט אאוט, שתי ההתקפות לא היו במיטבן, במיוחד באוויר. בריידי קווין, עם ניצחון ראשון כפותח, רשם 14 מ-36 ל-185 יארד, 104 מתוכם לבריילון אדוארדס. 80 יארד לג'רום הריסון על הקרקע, כשהרץ המחליף עושה 72 מתוכם בריצה אחת עם טאצ'דאון. בצד השני נחטף טרנט אדוארדס שלוש פעמים, מסר לטאצ'דאון של מרשואן לינץ' (177 יארדים כוללים, 119 מתוכם על הקרקע) והגיח לטאצ'דאון של יארד אחד. בפאלו מדורגת כעת אחרונה ב-AFC מזרח, לאחר שהג'טס על 3:7, וניו אינגלנד ומיאמי על מאזן 4:6.

הטאצ'דאון שהלך לאיבוד לפיטסבורג במשחק הניצחון 10:11 על סן דייגו עלה למהמרים הרבה מאוד כסף. הסטילרס הובילו כשטרוי פולמאלו חטף כדור ונכנס לאנדזון כדי לקבוע 10:17. בהילוך חוזר פסקו השופטים כי בעקבות מסירה לא חוקית של הצ'ארג'רס בהחזרת בעיטה של הסטילרס תישאר התוצאה על כנה - 10:11. הליין למשחק עמד על 4.5 נקודות לסטילרס, ופסילת הטאצ'דאון גרמה לנזק של מאות מיליוני דולרים לכיסי המהמרים, משום שהציבור מהמר בדרך כלל על הפייבוריטית במשחק. ה-NFL, אגב, מודעת למשמעות העניין מיהרה להתנצל ולהודות בטעות השיפוט שגרמה לפסילת הטאצ'דאון.

קארנל וויליאמס עדיין לא חזר לשחק בטמפה ביי, וכשיחזור הוא עשוי לקבל יותר דקות משחק משחשב. זאת בשל העובדה שייתכן שארנסט גרהאם, שנפצע בקרסולו במשחק הניצחון על מינסוטה, סיים את העונה. "כרגע הסטטוס שלו בסימן שאלה גדול", הודה המאמן ג'ון גרודן. גם יוסטון תצטרך להמשיך להסתדר בלי הקוורטרבק שלה מאט שאוב לפחות בחודש הקרוב. ברנדון ג'ייקובס מהג'איינטס יעבור בדיקת MRI בברך בעקבות פציעתו במשחק מול בולטימור. המאמן טום קופלין מעריך כי הפציעה אינה רצינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully