וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר: "השינוי לא הגיע היום"

דור בלך

17.11.2008 / 22:05

עטר שוב היה מרוצה מאוד מהמשחק של בית"ר ירושלים בניצחון על נתניה. מתיאוס: "המחמאות שהתקשורת נתנה לשחקנים עלו להם לראש"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

בית"ר ירושלים חזרה הערב (שני) למאבק האליפות עם ניצחון 1:2 על מכבי נתניה, שהקפיץ אותה למקום הרביעי בטבלה. נתניה, שהייתה בלתי מנוצחת בתשעת המחזורים הראשונים, הוליכה מפנדל של רביד גזל, אבל שני שערים מהירים של עמית בן שושן וברק יצחקי במחצית השניה הפכו את התוצאה והקנו לראובן עטר ניצחון יוקרתי במשחקו הראשון בנתניה, מאז שעזב בסיום העונה שעברה.

עטר שוב היה מרוצה מההופעה של שחקניו ואמר בסיום: "בארבעת המשחקים האחרונים ניצחנו שלושה, ובמשחק שלא ניצחנו היינו מצויינים. זה אומר שהשינוי לא הגיע היום, הוא הגיע כבר במשחק מול אשדוד, וכך היה גם מול בני יהודה והיום. בית"ר חזרה להיות מאורגנת, טובה ומביאה תוצאות".

עטר המשיך ואמר: "אי אפשר להתעלם מכך ששם גדול כמו לותר מתיאוס מאמן את נתניה, ואני חושב שהם נראים טוב, אבל היום בחצי הראשון שלטנו והם הגיעו למצב אחד וכבשו, בחצי השני הראנו יותר רוע וידענו לנצל את המצבים".

אריק בנאדו אמר לאחר המשחק: "מבחינתנו זה היה משחק על שש נקודות, כי הפסד היה מוציא אותנו כמעט סופית ממאבק האליפות. היה לנו חשוב לעשות רצף ניצחונות, כל השבוע דיברנו על זה שאנחנו יכולים לנצח בנתניה, והוכחנו לכולם שאנחנו קבוצה של גברים ושבית"ר עוד לא אמרה את המילה האחרונה השנה. למרות שספגנו שער בניגוד למהלך המשחק במחצית הראשונה ידענו לחזור במחצית השניה עם תצוגת כדורגל יפה עם הרבה מצבים, ואם לא לירן זה היה נגמר בתוצאה גבוהה יותר".

מתיאוס: "הלחץ השפיע עלינו"

לאחר ההפסד עודד לותר מתיאוס את שחקניו בחדר ההלבשה וביקש מהם להרים את הראש ולהתחיל לחשוב על המשחק הבא מול קרית שמונה. לתקשורת אמר מתיאוס: "אחרי תשעה משחקים אפשר גם להפסיד. אני לא מאוכזב כי התוצאה משקפת את המציאות, בית"ר נראו הרבה יותר טוב, וגם יש להם שחקנים הרבה יותר טובים וסגל הרבה יותר עמוק משלנו. זו לא בושה להפסיד לקבוצה כזו".

"אני חושב שהמחמאות שהתקשורת נתנה לשחקנים עלו להם לראש", המשיך מתיאוס. "וזה לא דבר נכון. אמרתי לשחקנים שלי לא לקרוא עיתונים, לא לראות טלוויזיה ולא להקשיב לרדיו, כי זה לא עושה טוב. אני אישית לא יודע עברית כך שעליי זה באמת לא משפיע. אבל השחקנים שלי צריכים לחיות כדורגל, לקום בבוקר ולחשוב על כדורגל, לאכול ולטעום כדורגל ולנשום כל היום כדורגל, ובלילה לחלם על כדורגל. רק ככה אפשר להצליח".

"כל השבוע עבדנו באימונים, אבל זה לא בא לידי ביטוי במשחק. כנראה בגלל שבאימונים אין 7,000 צופים ומצלמות טלוויזיה. כדורגל זה גם הרבה עניין מנטלי ושחקנים צריכים לעבוד על הראש שלהם ולדעת לתפקד גם תחת לחץ רב של קהל ותקשורת. הם היו בלחץ, אני לא יודע למה כי ניסיתי להרגיע אותם כל השבוע. אנחנו לא פייבוריטים לאליפות ואנחנו יודעים את זה, בגלל זה אנחנו משחקים בלי לחץ, אבל כנראה שהלחץ כן השפיע על השחקנים היום. אני גם לא חושב שנראנו כל כך טוב מול מכבי חיפה, אבל התקשורת אמרה שנראנו טוב וזה כנראה השפיע על השחקנים".

הבעלים דניאל יאמר אמר: "לא היינו טובים היום והגיע לנו להפסיד. לא היינו אגרסיביים והיה לנו מזל שעלינו ליתרון, ובסך הכל אני חושב שלבית"ר הגיע לנצח".

שלו מנשה ייצג את השחקנים ואמר: "אחרי תשעה מחזורים הגיע הפסד, זה קשה כי אנחנו לא רגילים לזה. מחר בבוקר נצטרך לקום לבוקר חדש. אני לא חושב שהפרשה שנחשפה הבוקר השפיעה, בואו נהיה כנים, לא נראנו טוב היום, אבל צריך לדעת לקום גם אחרי הפסדים".

הסקאוט של אייאקס: "אין פה שחקנים גדולים"

המשחק משך כמה סקאוטים מקבוצות אירופאיות שהגיעו להתרשם מהכישרונות על כר הדשא בקופסה. גארי דוראל, הסקאוט של אייאקס גרי דוראל לא התרשם יותר מדי ממה שראה ואמר לעמיתיו: "אין פה שחקנים גדולים מדי. רואים שמתיאוס הוא מאמן חכם, שמוציא מהקבוצה שלו יותר מסך חלקיה".

לתקשורת אמר דוראל: "לא באתי בשביל שחקן ספציפי, בינתיים יש שלושה שחקנים שאני יכול להכשיר כמועמדים לשתי הקבוצות, אני אראה אותם גם ביום רביעי במשחקים של נבחרת ישראל והנבחרת הצעירה ואז אולי אחליט. באתי בעיקר כדי להתרשם מהנבחרות".

נציגה של קוצ'יאליספור הטורקית סיפר כי הוא רא שלושה שחקנים שיכולים להתאים לקבוצתו, וסימן במחברתו את קלמי סבן, רביד גזל וזאב חיימוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully