וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: "אייל לחמן מונה בהסכמה פה אחד של ההנהלה"

יצחק סולומון

17.11.2008 / 21:12

בבני סכנין חזרו לאימונים אחרי הניצחון על הפועל תל אביב בדוחא. דובר הקבוצה מכחיש פרסומים לפיהם לחמן היה ברירת מחדל

אימון בני סכנין היום (שני) התנהל במורל גבוה ועם המון מצב רוח, בעקבות הניצחון על הפועל תל אביב בשבת, שהיה הראשון העונה באצטדיון דוחא, והראשון בעידן המאמן אייל לחמן. מה שתרם עוד יותר למצב הרוח המרומם היה משכורת חודש אוקטובר שחולקה היום לשחקנים.

האימון התקיים במגרש הסינטטי בעקבות השזרוע באצטדיון דוחא. חברי ההנהלה לא הגיעו היום לאימון. המאמן לחמן לא דיבר עם שחקניו. "אצלו אין דיבורים, רק עבודה ועבודה", אמר שחקן בקבוצה. הקשר חיים בנון חזר לאימונים רגילים, לאחר היעדרות בת חודש, בעקבות פציעה באימון מתקול של מזואה אנסומבו.

הקשר הפצוע יניב לוזון ממשיך בטיפולי פיזיותרפיה, ועדיין לא ברור מתי יחזור לאימונים סדירים. בקבוצה המשיכו גם היום לעסוק בפרשת החלוץ הלטבי, רוברטאס פושקאוס, שברח חזרה לארצו. "מי שלא רוצה לשחק כאן לא עושה טובה לאף אחד", אמרו בסכנין

בעקבות הפרסומים לפיהם נאלץ יושב ראש בני סכנין, חסאן אבו סאלח, להחתים את אייל לחמן בלית ברירה, אמר הדובר מונדר חלאיילה: "נדהמנו מסילוף האמת. האמת היא שאחרי שנפרדנו מפרדי דוד פנינו למספר מאמנים פנויים, שהביעו את אהדתם ואת הסימפטיה שלהם לבני סכנין, אבל אמרו שלא יוכלו להגיע. הסיפור עם לחמן התחיל רק לאחר שסיים את עבודתו בהרצליה. פנייה אליו לפני כן לא הייתה אפשרית, כי הוא היה קשור בחוזה. ברגע שסיים את הקשר עם הרצליה מייד פנינו בהסכמת כל ההנהלה ובהחלטה פה אחד, והוא הסכים לבוא אלינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully