וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחי נצרת ממשיכה ללחוץ על נג'ואן גרייב

יצחק סולומון

17.11.2008 / 17:38

בקבוצה מהגליל מאמינים שגרייב יישאר עד לסיום העונה. ההנהלה תשב איתו לאחר משחק הליגה הקרוב מול הפועל חיפה

במכבי אחי נצרת מהליגה הלאומית משוכנעים שנג'ואן גרייב ייאמן את הקבוצה עד סיום העונה, ואף יישאר בתפקידו בעונה הבאה בליגת העל. בנצרת ממשיכים במסע הלחצים, ומאמינים שההצלחות האחרונות ישכנעו את גרייב להסכים למהלך. בשלושת המשחקים בהם הדריך את גרייב את הקבוצה, היא צברה שלושה ניצחונות.

בשבוע הבא, לאחר המשחק מול הפועל חיפה (יום שישי) נקבעה פגישה בין גרייב להנהלה, בה ייסגר הנושא. המשחק מול הפועל חיפה יהיה האחרון בו יישב גרייב על הקווים כמאמן רשמי, משום שהאישור הזמני שקיבל לחודש יפוג ביום שישי.


"כנראה שנג'ואן ייקח את הקבוצה עד סוף העונה, ואינשאללה גם בשנים הבאות", אומר חבר הנהלת הקבוצה, אחמד חילו, "הניצחונות האחרונים הביאו לו ביטחון. עכשיו הוא מאמין שיוכל לעמוד במשימה. אחרי המשחק מול הפועל חיפה נשב איתו ונסגור. ניתן לו את כל הגיבוי והסיוע כדי שיביא את מכבי אחי נצרת לליגת העל".


מכיוון שמאמן הכושר של הקבוצה, משה שרעבי, נמצא בביתו בשל חופשת החלמה מניתוח שעבר, מונה מרואן ריאן כמחליפו הזמני. ריאן, שבעבר הדריך את בני סכנין בליגה הלאומית, מחזיק ברשותו תעודת מאמן, ואמרו לשמש כעוזרו של נג'ואן גרייב.


בינתיים מנסים באחי נצרת להכשיר את החלוץ הפצוע, ויאם עמאשה, למשחק מול הפועל חיפה. ההנהלה אירגנה חמישה אוטובוסים שיסיעו את האוהדים לאצטדיון קרית אליעזר. "צפוי משחק קשה בין שתי קבוצות טובות שנמצאות בכושר טוב", אומר הקשר חיים סילבס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully