וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: שחקני הרכש מכפר סבא עברו ללא תמורה

קרן שמש

17.11.2008 / 22:20

בקרת התקציבים טוענת שהסכם ההעברה מותנה בכניסתו של אלי טביב לבעלות האדומים. ראובן עובד ייחקר בוייצמן יער על קשריו עם סוכניו

הפועל תל אביב החלה הערב (שני) בהכנות לקראת הדרבי התל אביבי. סגל מלא עמד לרשותו של אלי גוטמן מאמן האדומים באימון, למעט אביחי ידין שערך אימון קל בשל השתתפותו באימוני הנבחרת הבוגרת. גילי ורמוט, קשרה של הקבוצה, נטש את האימון לאחר שמתח את מפשעתו בזמן התרגול. למרות הכאבים לא קיים חשש כי השחקן יחמיץ את המשחק הקרוב.

אביחי ידין, דגלאס דה סילבה, בן לוז וסמואל יבואה יהיו שחקני הפועל תל אביב באופן רשמי רק כאשר אלי טביב, בעלי הפועל כפר סבא לשעבר, יהפוך להיות בעלי הקבוצה האדומה, כך מספרים בבקרת התקציבים. יו"ר הבקרה, יאיר רבינוביץ' מסביר: "בהסכם ההעברה של השחקנים בין הקבוצות לא הוצגו לנו סכומי ההעברה. בנוסף לכך, בחוזה ישנו סעיף שמתנה את העברת השחקנים להפועל תל אביב בכניסתו של טביב לבעלות הקבוצה". בהפועל תל אביב הגיבו לטענות: "אנחנו מתרכזים בדרבי. מעבר לכך, כל הסיפור לא היה ולא נברא. בכל חוזה מצוין סכום העברה ובן לוז היה בכלל שחקן חופשי".

משרד החקירות וייצמן יער זימן את ראובן עובד לחקירה ביום חמישי הקרוב. הקשר שחזר לאחרונה להתאמן עם הקבוצה צפוי להישאל על קשריו עם סוכניו, רוברטו בן שושן ואייל מלול, וזאת שעל פי החשד הם אינם סוכנים מורשים. החקירה נפתחה לאחר תלונה שהגיש ארגון סוכני השחקנים.

אייל מלול סוכנו של עובד מסר בתגובה: "אנחנו מלווים את עובד שנתיים מתוך אהבה ודאגה לאדם ולשחקן, בכל התקופה הזו עזרנו לו בייעוץ בכיוון, חברות ויחסי ציבור. לאחר כשנתיים, במשך הזמן פתחנו חברה שנקראת רוברטו מלול וקריטי ייצוג וניהול שחקנים בע"מ, עו"ד נאור קריטי ממונה על הצד החוזי מול הקבוצות והתאחדות לכדורגל ואני ורוברט אחראים על ליווי השחקן, כיוון ויחסי ציבור, כשהסוכן המורשה הוא נאור קריטי. אני שמח שהגישו תלונה כי ככה אנחנו זוכים למודעות גדולה יותר. אנחנו מאמינים בדרכנו ששחקן צריך צוות ולא סוכן שילווה רק בעת חתימת החוזים, אלא צוות מקצועי שילווה אותו בכל עת יעזור ויכוון".


קבוצת הותיקים האדומה שמתגבשת מחדש תחת אימונו של פליקס חלפון תחל מחר את דרכה החדשה במשחק נגד בת ים. בין הכוכבים ניתן למצוא את מוריס ז'אנו, יענק'ה אקהויז ואבי אזולאי. המשחק יתקיים במתחם חודורוב ויחל בשעה 20:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully