וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה רוצה להחזיר את תמיר כהן

דור בלך

17.11.2008 / 13:20

הקשר לא מקבל הזדמנויות בבולטון, אבל אביו פוסל את האפשרות: "הוא לא חושב על עזיבה". בקבוצה מקווים שפרשת בלדב לא תשפיע

במכבי נתניה לא נחים על זרי הדפנה וכבר חושבים על חיזוק בינואר, כשהשם החם במועדון הוא תמיר כהן. לותר מתיאוס מעוניין מאוד להחזיר את הקשר שיצא בינואר אשתקד לבולטון מנתניה, אלא שכהן עצמו לא שש לחזור לישראל. “מבחינת תמיר, חזרה לישראל לא עומדת על הפרק", מסביר אביו, אבי כהן. “הוא שחקן של בולטון והוא לא חושב בכלל על עזיבה".

בינתיים מעצרו של בלדב הכה גלים בקבוצה שעות ספורות לפני המפגש החשוב מול בית"ר ירושלים. הבעלים דניאל יאמר מסרב להתייחס לנושא כשגם שום גורם אחר במועדון לא מוכן לדבר.

“חשבנו שיש לנו יתרון גדול בכך שבית"ר מגיעים לא מרוכזים בגלל כל הבלאגן עם ארקדי גאידמק", סיפר שחקן בקבוצה. “אלא שהסיפור הזה נפל עלינו בבום והוציא גם אותנו קצת מהפוקוס. לפחות להם היו כמה ימים להתעשת. אנחנו חייבים להיות מקצוענים ולא לתת לזה להשפיע עלינו במגרש, אבל אין ספק שלקום בבוקר ולשמוע שמנכ"ל הקבוצה מעורב בפרשה כזו פוגע בהכנה המנטלית למשחק"

“אסור לשכוח שמדובר בדאבליסטית של העונה שעברה. זו קבוצה שרוצה לחזור לצמרת ולכן זה רק מוסיף לכך שאין פייבוריטית במשחק הזה, כי שתי הקבוצות טובות מאוד", סיפר רביד גזל לקראת המשחק. “כל השבוע עבדנו קשה כדי לעשות הכל הערב, להמשיך בקו שלנו ולהשיג שלוש נקודות במגרשינו הביתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully